
ادارهکل اوقاف در واکنش به ساختوسازهای غیرمجاز در اراضی وقفی شمالشرق مشهد :
دستگاههای امنیتی و قضایی، زمینخواران کلان حریم مشهد را شناسایی کنند
معاون حقوقی ادارهکل اوقاف به اخبار ساختوسازهای غیرمجاز در اراضی وقفی شمالشرقی مشهد واکنش نشان داد و خواستار ورود دستگاههای امنیتی و قضایی به موضوع زمینخواریهای کلان در حریم شهر مشهد شد.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجتالاسلاموالمسلمین «محمد ذاکری» با بیان اینکه موقوفه ا...وردیخان در منطقه شمالشرقی مشهد متولی دارد و طبق قانون انجام امور موقوفه بر عهده متولی است، گفت: اداره اوقاف در موقوفههایی که دارای متولی هستند، سمت اجرایی نداشته و تنها نقش نظارتی دارد تا حقوق موقوفه ضایع نشود و برای جلوگیری از اقدامات غیرقانونی در این منطقه، اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان انجام شده است. ذاکری تصریح کرد: حفظ کاربری اراضی کشاورزی طبق قانون بر عهده جهاد کشاورزی است و افزایش بیرویه تغییر کاربری و ساختوسازها در اراضی کشاورزی نشان میدهد مراجع مربوط برای جلوگیری از ادامه روند فعلی باید فکر و چارهای بیندیشند. وی تصریح کرد : هیچ سند اجارهای از جانب اوقاف برای متخلفان صادر نمیشود، اداره اوقاف هیچگاه با این تخلفات سازش نمیکند و قطعاً برخورد جدی با آنها انجام میدهد.
مدیر جهادکشاورزی مشهد میزان استفاده از تجهیزات نوین آبیاری را اعلام کرد
سیستم نوین آبیاری، فقط در 24 درصد اراضی مستعد مشهد
بر اساس اعلام مدیر جهاد کشاورزی مشهد، تاکنون از مجموع ۵۴ هزار هکتار زمین زراعی آبی مستعد در این شهرستان ۱۳ هزار هکتار به سیستمهای نوین آبیاری مجهز شده است؛ این یعنی فقط 24 درصد از اراضی مستعد به این سیستم نوین تجهیز شده و بقیه اراضی همچنان به شیوه سنتی آبیاری میشود. «امید طهماسبیزاده» در گفتوگو با ایرنا در اینباره گفت: اجرای سیستمهای نوین آبیاری از دهه ۷۰ در این استان آغاز شده و از مجموع حدود ۹۲ هزار هکتار زمینهای زراعی شهرستان مشهد، ۵۴ هزار هکتار مستعد اجرای این سیستمهاست. وی با اشاره به اهمیت استفاده از سیستمهای نوین آبیاری در شرایط کنونی گفت: اجرای هر هکتار سیستم نوین آبیاری 4400 مترمکعب صرفهجویی در مصرف آب به دنبال دارد.
در تیرماه سال 99 انجام شد
معامله بیش از یک میلیون سهم در 2 استان خراسان رضوی و شمالی
مدیر بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در تیرماه سال ۹۹، یکمیلیون و 748 هزار سهم به ارزش 52 هزار و 439 میلیارد ریال در بورس دو استان خراسان رضوی و شمالی معامله شد. «حسین خدادوست» در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهم در این بورس ۲ میلیون و 279 هزار و 957 میلیون ریال بود. تعداد شرکتهای استانی نیز در تیرماه ۱۳ شرکت و ارزش بازاری آنها 865 هزار و 762 میلیارد ریال بوده است. وی گفت: شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار این استانها در تیرماه، یکمیلیون و 916 هزار و 194 واحد بوده است.
اهدای ۹ شیء تاریخی به خانه موزه قرائی رشتخوار
مدیر میراثفرهنگی،گردشگری و صنایعدستی شهرستان رشتخوار از اهدای ۹ شیء تاریخی به خانه موزه قرائی این شهرستان خبر داد.به گزارش روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کامیاب افزود: در راستای تجهیز خانهموزه قرائی 9 شیء تاریخی توسط شهروندان شهرستان رشتخوار به این مرکز اهدا شد.او گفت: اشیای اهدایی شامل ۵ ظرف سفالی در ابعاد مختلف،۲ خمره سفالی، یک جلد کلاما... مجید و یک ظرف فلزی است.کامیاب تصریح کرد: این اشیا توسط آقایان محمود ذباح، حسن فائزی، علیرضا یاری و خانم صبوری به خانه موزه قرائی اهدا شد.او با بیان اینکه اشیای اهدایی مربوط به دوره صفوی و قاجار است، افزود: اقدامات مرمتی این اشیا بر اساس آسیبشناسی انجام و سپس در خانه موزه قرائی به نمایش گذاشته می شود.مدیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان رشتخوار یادآور شد: از ابتدای تجهیز خانه موزه قرائی تاکنون حدود 34 شیء تاریخی توسط شهروندان و دوستداران حوزه فرهنگ به خانه موزه قرائی اهدا شده است.کامیاب گفت: این اشیای تاریخی پس از ثبت در خانه موزه قرائی با درج نام اهداکنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

حقدادی- فرمانده انتظامی تربتجام گفت: تصادف شدید یکدستگاه نیسانوانت با پژو پارس که در محور تربتجام به تایباد کمربندی شهراحمدآباد صولت اتفاق افتاد، باعث آتشگرفتن هر دو خودرو شد و رانندگان خودروها در دم جان خود را از دست دادند. سرهنگ قهستانی افزود:پس از اعلام حادثه تصادف، نیروهای امدادی، پلیسراه ، اورژانس و آتشنشانی در محل حادثه حضور یافتند و برای مهار حریق و رهاسازی رانندگان اقدام کردند. علت وقوع حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است .وی اضافه کرد: در این حادثه مرگبار که به دلایل نامعلومی ساعت ۲۲ اتفاق افتاده و منجر به حریق شده است، هر دو راننده جان خود را از دست دادند و با حضور نیروهای آتشنشانی و استفاده از ستنجات، پیکر بیجان رانندگان از داخل خودرو خارج و به سردخانه بهشت نبی تربتجام منتقل شد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
دراولین جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان مطرح شد
نجم الشریعه- اولین جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان پس از ارتقای این منطقه با حضور ائمه جمعه شهرهای قدمگاه، خرو، دررود و اسحاق آباد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زبرخان در سالن ورزشی شهید حاجیآبادی شهر قدمگاه برگزار شد.حجت الاسلام گرمابی امام جمعه قدمگاه در ابتدای این جلسه تقویت روحی و روحیه دادن به مردم با پرهیز از یأس و ناامیدی و تقویت بنیه اقتصادی مردم را ازویژگی های مدنظر امام محمد باقر علیه السلام ذکر و ابراز امیدواری کرد مسئولان این ویژگیها را در خود برجسته کنند.حجت الاسلام برزو امام جمعه خرو نیز ظلم به تاریخ بشریت در دوران رنسانس را یادآور شد و گفت: تاریخ بشریت راباید به قبل از زمان امام محمد باقر و امام صادق علیهما السلام و بعد از وجود آن دو امام همام تقسیم کرد. وی افزود: باید برای ارتقای زبرخان همه با هم تلاش کنیم.
حجت الاسلام سجادی زاده امام جمعه دررود نیز با بیان این که باید با هم مهربان و دنبال خوبی ها باشیم افزود: شهرستان زبرخان همانند درختی است که تازه کاشته شده و همه باید تلاش کنیم میوه و ثمره مطلوبی بدهد. حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسحاق آباد نیز استفاده از ظرفیتهای متنوع شهرستان را برای رسیدن به هدف گذاری ها یادآور شد و افزود: مسئولان باید ابتدا برای رفع محرومیت و خدمت به مردم تلاش کنند و از مسئولان ارشد شهرستان میخواهیم در انتخاب مسئولان ادارات توجه به نیروهای بومی و پرهیز از مسئولان پروازی داشته باشند و هر چه زودتر بخشدار اسحاق آباد را معرفی کنند. هاجر چنارانی نماینده مردم در مجلس با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد شهدا گفت: خشت اول زبرخان درست گذاشته شده و امیدواریم با همدلی و انسجام بتوانیم این شهرستان را به جایگاهی که باید ۲۰ سال قبل می داشت، برسانیم. وی افزود:باید راههای ارتباطی زبرخان به تربت حیدریه، طرقبه وزشک از طریق شهرهای دررود وخرو را پیگیری کنیم و افق ۴۰۰ هزار نفری برای جمعیت 80 هزار نفری اکنون ببینیم. احسان ارکانی دیگر نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقع رهبرمعظم انقلاب از مجلس انقلابی گفت: با درک شرایط و مشکلاتی که مردم با آن مواجهاند موضوع مالیات بر خانههای خالی از سکنه و واگذاری سبد غذایی به خانوارهای دهکهای پایین را پیگیری کردیم.وی افزود: با پیگیریهای انجام شده به زودی یک میلیون تن قیر برای به سازی راههای روستایی توزیع میشود که تغییر محسوسی در راه های ارتباطی این مناطق ایجاد خواهد شد. در پایان مراسم سید یحیی سلیمانی فرماندار زبرخان با اشاره به موقعیت ویژه زبرخان و اشراف وی در حوزه اقتصادی گفت: امروز آرزوی دیرینه مردم به سرانجام رسیده است. وی افزود: به اندازه ۱۸ شهرستان خراسان رضوی واحد صنعتی داریم و با ۱۷ نقطه گردشگری و صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری فقط در سال ۹۸ و حوزههای دیگر ویژگیهای خوبی در منطقه داریم اما اذعان به این ظرفیت ها کافی نیست و باید با همکاری یکدیگر توسعه این مناطق شکوفا شود.وی پایین بودن شاخص ها در بهداشت و درمان، آموزش، اقتصاد و معیشت مردم را یادآورشد وگفت: توجه به اقتصاد در راستای سیاست های اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری از پیگیریهای ما در آینده خواهد بود.سلیمانی با اشاره به این که شهریور ماه وارد فضای انتخابات میشویم در خصوص استقرار ادارات گفت: با پیگیری های صورت گرفته ۱۷ اداره با اولویت در این شهرستان به صورت کامل مستقر می شود و تا زمان استقرار ادارات، کارهای مردم در بخشداری ها در فرمانداری بر زمین نمی ماند و انجام میشود. وی افزود: روسای ادارات هنگام خروج از شهرستان باید با فرمانداری هماهنگ کنند و در جلساتی که تشکیل میشود فقط باید روسای ادارات حضور داشته باشند.این جلسه به یادبود سردار شهید محمد علی قدمیاری در سالن شهدای حاجیآباد شهر قدمگاه برگزار شد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

بعد از بررسی اتهامات «امیر رضاثابت» متهم ردیف اول پرونده، روز گذشته، سومین جلسه دادگاه این پرونده نیز با بررسی اتهامات و دفاعیات 4 متهم دیگر برگزار شد. به گزارش میزان، در این جلسه نماینده سازمان صداوسیما با تشریح روند واگذاری محل همایشهای صداوسیما برای برگزاری گردهماییها و همایشهای این موسسه گفت: اقدامات متهمان دقیق و برنامهریزی شده بود و عناوین همایشهایی که از سوی این موسسه برگزار میشد، معمولا همسو با شعار سال بود. نماینده صداوسیما همچنین خاطرنشان کرد: اقدامات خلافقانون این موسسه موجب خدشه وارد شدن به جایگاه این سازمان شده و حال آن که تذکرات لازم به او داده شده بود. پس از آن متهم ردیف دوم، «مجید نوروزی» فرزند میرزایوسف در جایگاه قرار گرفت و گفت: اسناد طبق دستور مسئولان شرکت صادر میشد. نماینده دادستان از متهم ردیف دوم سوال کرد: «آیا شما فقط برای پرداخت حقوق کارکنان ماهیانه ۱۶ میلیون حقوق میگرفتهاید؟ شما نمیدانستید مدارک جعلی است؟ مگر ممکن است اطلاعات مالی یک هلدینگ بدون آگاهی مسئول مالی امحا شود؟» متهم ردیف سوم، «وحید پورمحمد شاندیز» نیز پس از قرائت کیفرخواست از سوی قاضی مبنی بر مشارکت در کلاهبرداری شبکهای، مشارکت در جعل رایانهای ۹۹ سایت، تحصیل مال از طریق نامشروع و سایر اتهامات مطروحه، از خود دفاع کرد و گفت: ممکن است برخی اقداماتم از روی جهل و قصور صورت گرفته باشد که قبول دارم. پس از اظهارات و دفاعیات متهم ردیف سوم و وکیل مدافع وی، متهم بعدی، «مهرداد دهر آزما» فرزند خسرو به جایگاه فراخوانده شد. طبق اعلام رئیس دادگاه، مهرداد دهر آزما در کنار سایر اتهامات مطروحه، به تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی، مشارکت در جعل مدارک تحصیلی دانشگاههای خارجی و داخلی و مشارکت در جعل رایانهای ۹۹ سایت متهم است. متهم دهرآزما در تشریح فعالیتهای خود در قالب هلدینگ آفتاب گفت : از سال ۹۱ به عنوان بازاریاب وارد مجموعه شدم و درسال۹۳ به عنوان یکی از مدیران، مطرح شدم و تاسال ۹۶ نیز با این مجموعه همکاری میکردم، اجرای برنامههای خارجی با من بوده و آن را قبول دارم. متهم «جعفرصادقی یونسی» فرزند مرتضی نفر بعدی بود که به جایگاه فراخوانده شد. نماینده دادستان گفت: بر اساس مدارک و اسناد موجود در پرونده، نامبرده از ماهیت فعالیتهای غیرقانونی موسسه اطلاع داشته است، در این موسسه کتابهای قدیمی شناسایی و دوباره تایپ و بازنشر میشد، یکی دیگر از اقدامات این موسسه ارائه خدمات وی.آی.پی در همایشها از جمله چاپ کتاب به نام شرکتکنندگان بوده است. متهم گفت: در سال ۹۴ وارد مجموعه شدم، در ابتدا به عنوان مشاور منابع انسانی فعالیت داشتم و حقوق ثابت میگرفتم، سپس با نیروهای فروش و بازاریابی فعالیت میکردیم، بعدها به پیشنهاد آقای ثابت دفتری تاسیس شد و من در آن چارچوب فعالیت میکردم و کارهای نظارت بر چاپ کتابها را انجام میدادم. وی ادامه داد: در برگزاری همایشها نقشی نداشتم؛ اما از ماهیت فعالیتها اطلاع داشتم و اگر اطلاع از اقدامات مجرمانه جرم است و مرتکب جرمی شدهام، در همان حدی که بیان کردم، قبول دارم. پس از اظهارات وکیل مدافع این متهم، نماینده دادستان گفت: متهم یونسی اظهار میکند که برای صدور مدارک آموزشی با موسسهای به نام فنپردازان قرارداد داشته اما اسناد و مدارک نشان میدهد اظهارات او در این بخش نادرست است.شایان ذکر است ادامه دادگاه این پرونده به امروز موکول شد.
خبرمرتبط
نماینده وزارت علوم خبر داد:
نام برخی مدیران در فهرست دریافتکنندگان10هزارمدرک جعلی
معاون دادستان : اگر احصا شود که مدیری از این مدارک استفاده کرده و برمبنای آن حقوق دریافت میکند قطعا دادستانی ورود خواهد کرد
برگزاری دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده «هلدینگ آفتاب» در مشهد، این روزها به یکی از داغترین خبرها تبدیل شده است. بر اساس آنچه نماینده وزارت علوم در مصاحبه با صداوسیما درباره این پرونده گفته است، در بررسی پرونده «هلدینگ آفتاب» نام برخی از مدیران دولتی و خصوصی، مدیران ارشد برخی سازمانها، مسئولان عالیرتبه ادارات و مسئولان شورای شهر بعضی شهرها به چشم می خورد که مدارک خود را از این موسسه دریافت کردهاند. موسسهای که بر اساس گزارش صداوسیما، طی 10 سال فعالیت خود، 10هزار مدرک جعلی صادر کرده اما عجیب آن که این پرونده هماکنون فقط 100 شاکی خصوصی دارد!
در همینباره دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پاسخ به این سوال که «آیا دادستانی به موضوع استفاده از مدارک جعلی صادرشده برای برخی از مدیران دستگاههای اجرایی توسط متهمان پرونده موسوم به هلدینگ آفتاب ورود میکند یا خیر؟»، اظهار کرد: این موضوع در پرونده یادشده مطرح نیست و هماکنون صرفا محاکمه متهمان موردتوجه است، از طرفی هشدارهای پیشگیرانه نیز داده شده است. «محمدحسین درودی» در گفتوگو با میزان تصریح کرد: اینکه مدیران دستگاههای اجرایی از این مدارک استفاده کردهاند یا خیر، در دست بررسی است؛ اگر احصا شود که از میان مدیران، شخصی از این مدارک استفاده کرده و بر مبنای آن حقوق دریافت میکند و از آن منتفع شده است، قطعا دادستانی به این موضوع ورود خواهد کرد.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربتجام:
فوتیهای کرونا در تربتجام به 79 نفر رسید
حقدادی- رئیس دانشکده علوم پزشکی تربتجام درجلسه ستاد مدیریت کرونا با اشاره به ادامه شرایط قرمز تربتجام و صالحآباد گفت: از مجموع ۲هزار و ۱۵۷ مراجعهکننده به بیمارستان سجادیه تست کرونای ۹۸۸نفر مثبت شده است و تا الان ۷۹ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادهاند.دکتر محمد افکار با اشاره به شیوع پیک دوم ویروس کرونا افزود: هم اکنون ۲۵بیمار کرونایی در بخش عفونی و۷ بیمار بدحال در بخش ویژه بیمارستان سجادیه بستری هستند.وی با اشاره به کمبود تخت برای بستری بیماران حاد و تجهیزات پزشکی و خستگی کادر درمان از مردم درخواست کرد: همشهریان ضمن رعایت پروتکلهای بهداشت فردی ، فاصلهگذاری اجتماعی و فیزیکی هنگام خروج از منزل تا موقع برگشت از ماسک استفاده کنند، دستها را مرتب بشویند و در نقاط پرتجمع حاضر نشوند.
تعداد مبتلایان به تب کریمهکنگو در تربتجام به ۱۴ نفر رسید
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربتجام گفت: ۱۷ بیمار مشکوک به ابتلای تب خونریزیدهنده کریمهکنگو در این شهرستان شناسایی شدند که نتیجه آزمایش ۱۴ نفر آنان مثبت اعلام شده است.
دکتر محمد افکار در گفتوگو با ایرنا افزود: از این تعداد، هشت نفر در یک مراسم دستهجمعی در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان و از یک منبع یکسان و آلوده به این بیماری مبتلا شدهاند.وی ادامه داد: هماکنون نتایج آزمایش ۲ نفر نیز در حال پیگیری است و این بیماری در شهرستان صالحآباد یک فوتی داشته است.
رئیس اتحادیه نانوایان مشهد اعلام کرد
پلمب 33 نانوایی غیرمجاز مشهد از ابتدای امسال
رئیس اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت : از ابتدای امسال تاکنون 33 نانوایی غیرمجاز در مشهد پلمب شده است. به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری، «کشتگر» در نشست کارگروه آرد و نان خراسان رضوی افزود: عمده تخلفات صنف نانواییها در حوزه گرانفروشی مربوط به واحدهای غیرمجاز است؛ زیرا این واحدها سهمی از آرد یارانهای یا نیمهیارانهای ندارند و ناگزیر به خرید آرد به قیمت آزاد از بازار هستند، از آنجا که آرد را گران میخرند، نان خود را نیز گران میفروشند، در صورتی که واحدهای نانوایی غیرمجاز پلمب شوند، کنترل قیمت نان در مشهد راحتتر انجام میگیرد و نرخ نان متعادل میشود. وی تصریح کرد : 12۷۱ واحد نانوایی یارانهای و 11۴۱ واحد نیمهیارانهای در شهرستان مشهد وجود دارد، از این تعداد پروانه کسب ۲۵۳ واحد منقضی شده که پروانه ۱۰۱ واحد تمدید شده و تمدید پروانه ۱۰۲ واحد در دست اقدام است.
عمق کم آب 2 نوجوان نیشابوری را از دام ژئوممبران نجات داد
شجاعی مهر-دو نوجوان نیشابوری از دام استخر ذخیره آب کشاورزی با پوشش پلیاتیلن (ژئو ممبران) نجات یافتند.رئیس سازمان آتشنشانی نیشابور گفت: دو نوجوان 15 و 17 ساله که برای شنا در نیمهشب به یک استخر کشاورزی واقع در اراضی قلعهنوجمشید رفته بودند، توسط تیم نجات ایستگاه یک آتشنشانی نجات یافتند .حسینی افزود: بعد از اعلام این حادثه در ساعت ۲ بامداد به سامانه 125 تیمی از نجاتگران و غواصان ایستگاه یک به محل اعزام شدند.وی بیان کرد: آتشنشانان پس از رسیدن به محل دو نوجوان را مشاهده کردند که برای شنا وارد استخری7 متری شده بودند که حدود یکونیم متر آب داشت و آنان، به علت ارتفاع حدود 6 متری لبه استخر نتوانسته بودند خود را با طناب بالا بکشند که تیم نجات با استفاده از نردبان طنابی به آنها کمک کرد که از دیواره استخر بالا بیایند.وی خاطرنشان کرد: این دو نفر از عمق دقیق آب خبر نداشتند و چنانچه عمق آب کمی بیشتر میبود هر دو غرق میشدند.
ارسال دیدگاه
ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.













