printlogo


از میان خبرها

معاون عمرانی فرمانداری نیشابور: 
بیش از 12.5 میلیارد ریال 
به سیل زدگان منطقه اردسمان پرداخت شده است 
معاون فرمانداری نیشابور گفت: پس از سیل در منطقه اردسمان خدمت رسانی به مردم آسیب دیده صورت گرفته و تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات مختلف مسکن و معیشت به سیل زدگان پرداخت شده است.
عرب پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از محل اعتبارات استانی وتملک دارایی (اعتبارات متوازن ماده 180  )218 پروژه با اعتباری حدود 700میلیارد ریال برای نیشابور طی امسال تعریف شده که 43درصد آن تاکنون تخصیص یافته است.وی افزود: گازرسانی به ۵۳ روستای محور بار، چکنه و برزنون با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از شاخص ترین پروژه های امسال است.معاون فرماندار شهرستان نیشابور کل اعتبار لازم برای کتابخانه بزرگ‌مرکزی نیشابور را ۷۰‌میلیارد اعلام کرد و از تخصیص۱۱/۵ میلیارد ریال طی امسال برای این پروژه خبر داد و افزود: بانک ملت ۲۰ میلیارد ریال در جشن پایتختی کتاب ایران برای این‌کتابخانه در نظر گرفته بود که کارهای نهایی آن در حال انجام است.عرب پور با اشاره به حل مشکل مردم منطقه کردها گفت: مردم این منطقه طبق آیین نامه ابلاغی از خدمات موقت سه ساله دستگاه های اجرایی مانند آب،برق و‌گاز برخوردار شدند ولی به واسطه احداث در مناطق غیر مجاز هزینه اجرای آن بر عهده خود متقاضی است و ظرف این مدت بناهای احداث شده باید تعیین تکلیف شود.
آغاز عملیات آسفالت بخشی از مسیر فریمان به تربت حیدریه 
اصغری- مراسم به سازی و آسفالت بخشی از مسیر شهرستان فریمان به شهرهای زاوه و تربت حیدریه با حضور نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی فرماندار و برخی از مسئولان و اهالی روستاهای مجاور برگزار شد. به گزارش خراسان رضوی ، در این مراسم دکتر قاضی زاده نماینده مردم فریمان در مجلس کلنگ به سازی و آسفالت چهار کیلومتر از مسیر 19 کیلومتری فریمان به شهرهای زاوه و تربت حیدریه(چخماق) را به زمین زد.
 دکتر سید احسان قاضی‌زاده هاشمی بااشاره به این که با همت و تلاش اداره راهداری و دیگر مسئولان ظرف یک ماه آینده آسفالت چهار کیلومتر از این مسیر پرتردد انجام خواهد شد، گفت: امیدوارم با دریافت و جذب اعتبارات ۱۵ کیلومتر مانده این مسیر نیز آسفالت شود. شایان ذکر است، جاده چخماق از مسیرهای پرتردد شهرستان فریمان است و به خاطر کم عرض بودن و خاکی بودن بخش اعظم این مسیر مشکلاتی را برای رانندگان و رهگذران ایجاد کرده است.