printlogo


پیوست
طنین شعار مرگ بر اسرائیل در شهرهای استان

راهپیمایی ضد استکباری روز جهانی قدس همزمان با مشهد در شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز با شکوه و عظمت وصف ناپذیری برگزار شد و مردم روزه داری که تا سحر گاه جمعه در احیای سومین شب قدر شرکت کرده بودند برای اعلام همبستگی با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان در مسیر آزادی قدس شریف به میدان آمدند و با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل » آرزوی نابودی این غده سرطانی را فریاد زدند.
انتقال سفارت به بیت المقدس اعلام جنگ آمریکا با اسلام است
راهپیمایی روز قدس در سرخس با حضور فرماندار،  امام جمعه و روحانیون اهل سنت وشیعه و مردم شهید پرور این شهرستان مرزی برگزار شد. سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه تاریخی حضور مسلمانان در فلسطین وقدس گفت:در یک سال و نیم گذشته دولت افراطی تندرو وجنگ طلب آمریکا که به طیف جمهوری خواه وابسته‌است برای آن که بتواند کارخانه‌های اسلحه سازی خود را فعال‌تر کند با مقابله با قطعنامه‌های سازمان ملل دست اسرائیل را در جنایات بیشتر باز گذاشته‌است. مردم روزه دار اهل سنت و شیعه شهرستان تربت جام نیز در آخرین جمعه از ماه ضیافت الهی در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و لبیک به ندای رهبرکبیر انقلاب و مقام معظم رهبری  با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات استکبار جهانی و رژیم نامشروع، جعلی  و کودک کش اسرائیل و دولت‌های وابسته و مزدور منطقه در حمایت از اشغالگران را محکوم کردند.
مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در اجتماع شرکت کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:رویکرد نظام اسلامی حمایت از انسان‌های مظلوم جهان است و شیعه و اهل سنت با حضور در راهپیمایی روز قدس از مظلومان عالم دفاع کردند ومشت کوبنده‌ای بر دهان استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس زدند. راهپیمایی روز قدس با حضور آحاد مردم شهرستان داورزن در مرکز این شهرستان نیز برگزار شد. حجت الاسلام جواد علی زاده امام جمعه داورزن نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس را از ابتکارات امام راحل دانست و افزود:امام (ره) نگاه اسلام انقلابی را در مردم ایران ایجاد کردندو شعار ایشان دفاع از مستضعفان عالم به ویژه فلسطین بود. روح ا... پسندیده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه داورزن با بیان این که روز قدس،روز اتحاد تمام ملت هاست، بیان کرد:امروز روزی است که باید تمام ملت‌ها برای نابودی جرثومه فسادبه زباله دان تاریخ قیام کنند. مجتبی شاکری فرماندار خلیل آباد  نیز که همراه با مردم غیور این شهرستان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس به نماد وحدت بین مسلمانان تبدیل شده و این حرکت در انقلاب اسلامی نقطه عطفی است که موجب بیداری جهان اسلام شده است.
فرماندار رشتخوار نیز در جمع راهپیمایان این شهرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر لرزه بر‌اندام اسرائیل غاصب‌انداخت و باعث شد تا بنیاد سستشان فرو ریزد. خالقداد افزود: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به جهانیان داد که مردم مظلوم فلسطین در مبارزه خود هیچ گاه تنها نیستند. مردم انقلابی شهرستان سبزوار همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند. سرهنگ سید محمد هاشمی فرمانده انتظامی سبزوار در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرستان سبزوار اظهار کرد:دشمنی یهودیان با اسلام ناب محمدی (ص) به بیش از 100 سال گذشته برمی‌گردد و قرآن کریم بهتر از هر مورخ و نویسنده‌ای دشمنی یهودیان با امت اسلامی را یادآوری می‌کند. وی بابیان این که رژیم صهیونیستی طی چند سال اخیر ثابت کرده که بازور و سلاح به دنبال مالکیت خود در منطقه خاورمیانه و فلسطین است، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس بهترین فرصت برای مقابله باسیاست کشورهای استکبار جهانی است و اتحاد و وحدت مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نشان می‌دهد.
پیروزی مقاومت در جبهه سیاسی موجب تضعیف اسرائیل شد
نماینده ولی فقیه در سپاه گناباد نیز در جمع انبوه مردم روزه داراین شهرستان که درراهپیمایی روزجهانی قدس شرکت کرده بودند گفت: پیروزی مقاومت در جبهه سیاسی و انتخابات باعث تضعیف اسرائیل شد. حجت الاسلام سید هاشم موسوی افزود: مراسم روز قدس را امسال در شرایطی برگزار می‌کنیم که روزشمار نابودی اسرائیل آغاز شده است. وی اضافه کرد: دشمن می‌گوید ما به دنبال تغییر نظام در ایران هستیم و این نشان کامل دشمنی استکبار با ماست؛ در این زمینه وظیفه ما سکوت نیست. راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های درگز،مه ولات،شهرآباد بردسکن،تایباد،فریمان،قوچان، انابد، بجستان، بایگ، خرو، روداب، کاشمر، طرقبه و شاندیز و...نیز برگزار شد.