printlogo


شهر و استان در شبکه‌های اجتماعی

حمیدرضا سهیلی هنرمند پیش کسوت تئاتر در صفحه شخصی خود یادی از «حسن حامد» کارگردان و بازیگر خراسانی کرد و نوشت: «اگر حسن حامد نبود، رضا عطاران قطعا چنین جایگاهی را که امروز دارد نداشت. حسن در روزگاری سخت با نمایش نامه هایی که نوشت و کارگردانی کرد و رضا را بازی داد، راه را برای رضا عطاران به تئاتر سپس تلویزیون و سینما باز کرد. در استعداد رضا شکی نیست ولی خیلی از استعدادها هستند که فرصت بروز پیدا نمی کنند. بی شک حسن حامد بود که استعداد رضا را شناخت و شکوفا کرد. رضا باید قدردان حسن باشد. کاش عطاران عزیز با اعتبار و نفوذی که امروز دارد، جایزه ویژه ای به نام حسن حامد در جشنواره‌های معتبر تئاتری راه اندازی کند تا هم نام حسن زنده بماند و هم ارزش او بازشناخته شود و هم اعتبار رضا در ارج گذاری به دوست، همراه و استادش بالا و بالاتر برود.»

 

 

 

هنرمندان خراسانی نظیر هنگامه قاضیانی، برزو ارجمند، ستاره اسکندری، حجت اشرف زاده، سیدمحمود رضوی، محمد شیری و... درگذشت  آهنگ ساز پر خاطره ناصر چشم آذر را در صفحات شخصی خود تسلیت گفتند.

 

 

 

 

 

نفیسه روشن بازیگر، این قاب را در جوار حرم رضوی ثبت و با مخاطبان صفحه اجتماعی اش به اشتراک گذاشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقی زاده خامسی شهردار مشهد، در صفحه اینستاگرامش از یک دیدار متفاوت به مناسبت روز کارگر نوشت: «... با چهار نفر از کارگرانی دیدار داشتم که از اول تا انتهای ساخت آرامگاه فردوسی در ۵۰ سال قبل حضور داشتند. حکایت های شنیدنی از روند ساخت بیان کردند و حتی چگونگی یافتن جسد فردوسی در اطراف آرامگاه را به یاد می آوردند. غالبا با این که سواد کامل نداشتند ولی اشعار و قصه های فردوسی را حفظ بودند. امیدوارم تاریخ شفاهی این بنای بزرگ منتشر شود...».