printlogo


گوناگون

بازار نشر
«ناگهان جنگ» خواندنی شد

کتاب «ناگهان جنگ» در مشهد منتشر شد. به گزارش هنر مشهد، این کتاب بر اساس خاطرات سردار محمد غفاری، معاون استانداری خراسان رضوی در دولت دهم در316 صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات طنین قلم، به چاپ رسیده است. این کتاب در سه بخش «فقر و غنی»، «حضور در غرب کشور» و «حضور در منطقه عملیاتی سردشت»، به خاطرات سردار غفاری تا سال 63 پرداخته است. نویسنده در بخش سوم این کتاب، به عملیات شکسته شدن محاصره سردشت، ازدواج، فرماندهی عملیات سپاه سردشت و عملیات والفجر 4 و آزادسازی اسلام‌آباد پرداخته است.

 

تئاتر
«یتیم خانه فونیکس» روی صحنه می رود

نمایش موزیکال «یتیم خانه فونیکس» در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد روی صحنه می رود. به گزارش مشهد تئاتر، پس از نمایش موزیکال «آرایشگر» که با استقبال مخاطبان مواجه شد، این بار نمایش موزیکال «یتیم خانه فونیکس» در مشهد اجرا می شود. این نمایش به نویسندگی آرش خیرآبادی، کارگردانی محمد نیازی و آهنگسازی میلاد قنبری از 21 تیرماه هر شب ساعت 20 میزبان علاقه مندان به هنر تئاتر خواهد بود. محمدرضا صولتی  که عنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر سال گذشته را کسب کرد نیز در این نمایش ایفای نقش می کند. مجموعه تئاتر شهر مشهد در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) در پارک ملت مشهد واقع شده است.

 

 

کتاب و کتابخوانی
نشست کتاب خوان در کتابخانه عمومی ثارا...

کتابخانه «ثارا...» مشهد امروز میزبان یکی دیگر از سلسله نشست های کتاب خوان خواهد بود. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، این نشست ساعت 9 صبح امروز در کتابخانه عمومی ثارا... به نشانی وکیل آباد، بولوار کوثر، کوثر شمالی 8 برگزار می شود. «کتاب خوان» عنوان نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می شود. در این سلسله نشست ها در فضایی صمیمی تلاش می شود تجربیات مطالعاتی افراد کتابخوان برای دیگر علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به اشتراک گذاشته شود.