printlogo


تنور
چگونه پرواز مشهد – لرستان، مشکل کمبودتخت های بیمارستانی را حل می کند؟

عمو شاطر

 

شنیدستم که یک مسئول در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد اعلام کرده است که به دلیل ازدحام بیماران و نبود تخت بیمارستانی به تعداد کافی، گاهی مجبور می شوند بیماران را حتی روی زمین بستری کنند.برای حل این مشکل از بیماران عزیز خواهشمندیم همان طور که هنگام مراجعه به بیمارستان، دفترچه بیمه، جیب پر پول و البته فلاسک چایی به همراه دارند، حتما تخت خواب خود را نیز به همراه داشته باشند تا درصورت بستری شدن روی زمین حداقل دچار قلنج دنبالچه نشوند! درضمن لطفا اون پیژامه گل گلی جقه ای رو هم با خودتون بیارین چون احتمالا بیمارستان لباس کافی نیز برای شما ندارد!
همچنین پای تنور از زبان مشتری ها شنیدم که پرواز خرم‌آباد ـ مشهد قرار است تعطیل شود، ظاهرا معاون استاندار لرستان گفته است که این پرواز بدون حمایت مدیران تعطیل می ‌شود چرا که پرواز در حال حاضر با 100 صندلی خالی انجام می شود. عمو شاطر 2 پیشنهاد نیز برای رفع این موضوع دارد:
* اول این که بهترین کار این است که صندلی های خالی هواپیما را باز کنند، در این حالت دیگر هواپیما با ظرفیت خالی پرواز نمی کند، واقعا نمی دانم چرا این راهکارها به ذهن مسئولان نمی رسد! حتی بعد از این که صندلی ها را باز کردند می توانند آن ها را به بیمارستان امام رضا(ع) ببرند تا بیمارانی که روی زمین بستری شده اند حداقل به صورت نشسته روند درمان را ادامه دهند!
* پیشنهاد دوم نیز این است که مسئولان باید حمایت بیشتری از پرواز لرستان- مشهد بکنند و در ماموریت های داخلی و خارجی که تشریف می برند، یک توک پا به لرستان یا مشهد هم سفر کنند تا خدای نکرده صندلی ها خالی نماند.