حریف تمرینی ندارم

دغدغه کشتی گیر نوجوانی که به تازگی طلای مسابقات آسیایی را کسب کرده است
کشتی خراسان رضوی با وجود این که سال های زیادی است حرفی برای گفتن ندارد، اما در برهه های مختلف شاهد تک ستاره هایی هستیم که خوش می درخشند و می توان به آینده آن ها امیدوار بود. هر چند که خراسانی ها در رده سنی بزرگ سالان نماینده ای جز احمد جوان ندارند، اما در رده های سنی نوجوانان و جوانان تک ستاره هایی پیدا می شوند که می توانند مسیر برادران خادم ، امیر توکلیان و مجید خدایی را طی کنند و به درجات موفقی در رویدادهای جهانی و المپیک برسند که این هم مستلزم حمایت مدیران است تا به حال خود رها نشوند. به تازگی امیر رضا علیپور از آینده داران کشتی خراسان توانست در رقابت های آسیایی خوش بدرخشد و مدال طلا را بر گردن بیاویزد که اتفاق مهمی است. این کشتی گیر 17 ساله هنوز در ابتدای کار قرار دارد و قطعا می تواند از آینده داران کشتی کشورمان لقب بگیرد. او که حدود 6 سال است به تمرین کشتی می پردازد، درباره سابقه ورزشی خود می گوید: در خانواده ای بزرگ شده ام که همگی کشتی گیر هستند و برای همین به این ورزش جذاب و تماشایی علاقه مند شدم. در ابتدا کشتی را زیر نظر ناصر زینل نیا شروع کردم. سپس مدتی در کنار مرتضی علیزاده کار کردم و حالا با مربیگری رضا صنعتی کار می کنم. 
وی که حسن یزدانی را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است ، می افزاید: هدف والایی در کشتی دارم که آن هم رسیدن به مسابقات جهانی و المپیک است. امیدوارم بتوانم این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارم.
 او که سال گذشته در وزن 92 کیلوگرم نوجوانان قهرمان ایران شده است، درباره مهم ترین مشکل خود می گوید: یکی از مهم ترین مشکلات من در مشهد نداشتن حریف تمرینی است.در باشگاه حریف تمرینی ندارم. این یک معضلی است که با آن رو به رو هستم. وقتی حریف تمرینی داشته باشم بهتر می توانم مبارزه کنم و به نقطه ضعف های خود پی ببرم.  وی در پایان درباره مسابقه مهم پیش رو اظهار می کند: 50 روز دیگر مسابقات جهانی را پیش رو داریم که امیدوارم با طلا برگردم.