حوادث

فرمانده انتظامی تربت جام خبرداد: 
دستگیری 2متهم با 4 فقره سرقت 
حقدادی- فرمانده انتظامی شهرستان  تربت جام گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم منزل و ساختمان در سطح شهرستان تربت جام، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و دو متهم در این خصوص دستگیر شدند و به چهار فقره سرقت اعتراف کردند.  
سرهنگ‌ ستاد مجتبی موهبتی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی دو متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به دو فقره سرقت لوازم منزل و دو فقره سرقت لوازم ساختمانی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
کشف چوب جنگلی قاچاق توسط مرزبانان سرخس 
محمودی-فرمانده هنگ مرزی شهرستان سرخس از کشف مقادیری چوب جنگلی قاچاق خبر داد.سرهنگ محمد محمودی، فرمانده هنگ مرزی شهرستان  سرخس با اعلام این خبر گفت: ماموران مرزبانی پاسگاه مرزی سنگر، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی طی دو مرحله خودروهای سواری حامل بار چوب جنگلی قاچاق را متوقف کردند.وی افزود: برای مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق، مرزبانان پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آن ها موفق شدند، 700 کیلوگرم چوب  جنگلی قاچاق از نوع تاغ را کشف کنند.فرمانده هنگ مرزی سرخس خاطر نشان کرد: در این خصوص متهمان دستگیر شدند و چوب های قاچاق ضبط و پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قانونی تحویل شد.شایان ذکر است شهرستان مرزی سرخس دارای چهار کانون مهم ریزگرد به وسعت صدها هکتار است  که تاکنون دربخش های محدودی تاغ کاری شده است.
 
گازگرفتگی ۸ نفر در یک جشن عروسی 
جمعه  شب هشت نفر با علایم مشابه مسمومیت ناشی از گازگرفتگی به بیمارستان درگز مراجعه کردند.دکتر حق پرست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز  گفت:  تعداد ۸ نفر با علایم مسمومیت ناشی از گازگرفتگی به بیمارستان درگز مراجعه کردند و به صورت سرپایی درمان شدند.وی در ادامه گفت: طی بررسی های اولیه، مشخص شد این اتفاق در مراسم عروسی یکی از تالارهای  پذیرایی شهرستان رخ داده است که پس از تحقیقات تا روشن شدن موضوع  با هماهنگی دادستان، صبح دیروز تالار مربوط پلمب شد.حق پرست  گفت: ابعاد دقیق و علت  این اتفاق هنوز مشخص نشده است و نیازمند کارشناسی های بیشتر توسط چند نهاد است تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود؛ اولویت ما سلامتی مردم است و در این زمینه بدون هیچ اغماضی با خاطیان برخورد قانونی می شود.
 
فرمانده انتظامی زبرخان خبر داد: 
دستگیری قاتل فراری پس از ۸ سال 
مرشدلو- فرمانده انتظامی شهرستان زبرخان گفت: قاتل فراری که هشت سال پیش در شهرستان زبرخان مرتکب قتل شده بود، در تهران دستگیر شد. سرهنگ علی اکبر سلمانی مقدم گفت: در پی نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان زبرخان در سال ۱۳۹۲ یک جوان ۲۰ ساله به قتل رسید و قاتل ۳۰ ساله متواری شد. 
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم پلیس آگاهی شهرستان زبرخان با اشراف اطلاعاتی و ردزنی دقیق، رد پای متهم را در تهران بزرگ شناسایی و همچنین با دریافت نیابت قضایی به آن مقصد عزیمت کردند و در نهایت در یک عملیات، موفق  به دستگیری قاتل فراری که هشت سال متواری بود، شدند.