همت ارتش و سپاه برای کمک به بهبودیافتگان کرونا

ارتش و سپاه مکان هایی را در مشهد برای حضور بهبودیافتگان کرونا در دوره نقاهت در نظر گرفتند. به گزارش ایرنا، قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد ۲۱۰ تخت را برای بهبودیافتگان کرونا و دوره نقاهت آنان اختصاص داد. فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این زمینه گفت: در پی فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی نزاجا این تخت ها در مهمان سرای جوادالائمه (ع) یک و 2 قرارگاه منطقه ای شمال شرق و تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی ایجاد شده است. امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان افزود: بیمارستان شمس الشموس وابسته به این قرارگاه هم خدمات سلامتی، بهداشتی و مراقبتی به بیماران کرونا ارائه می دهد.
همچنین به گزارش تسنیم، مرکز بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه نیز اقدام به احداث نقاهتگاه ۱۰۰ تختی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران  مبتلا به ویروس کرونا کرده است. این نقاهتگاه با کلیه امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی اعم از تخت‌های تک نفره مجهز و کپسول‌های اکسیژن و دستگاه‌های ونتیلاتور تنفسی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران  مبتلا به ویروس کرونا احداث شده است.
محمود توکلی‌راد معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا(ع) نیز گفت: بیمارستان صحرایی سپاه امام رضا(ع) در صورت نیاز وارد عرصه درمان می‌شود.