برای اطلاع مسئولان

شهرداری
  چندین بار پیام دادم و از شهرداری خواهش کردم که برای فضای سبز شهید میرزایی 36 ، حاشیه صدمتری وسایل بازی بگذارند ولی خبری نشد. پارک به این بزرگی، بدون وسیله بازی است. بالاشهر در یک ذره جا، انواع تاب و سرسره قرار می دهند ولی پایین‌شهر، هیچی. چرا شهرداری منطقه به چنین مورد کوچکی که حتما از دستش برمی‌آید، بی‌توجه است؟
  مانده‌ام اگر شهرداری نمی‌خواهد یا نمی‌تواند خواسته‌های مردم شهر را برآورده کند، چرا شماره137 را در اختیار مردم قرار داده؟ چقدر زنگ بزنیم و نامه بنویسیم و الاف شویــم؟
  با توجه به کثرت مراکز آموزشی در منطقه، تقاضا دارم برای به سازی پیاده روهای خیابان شهید فرامرز عباسی اقدام کنید.
شهرستان‌ها
  خواهش می‌کنم به جاده اسدآباد به فریمان، رسیدگی کنید. آسفالت اش خیلی افتضاح است؛ لاستیک خودروام به خاطر چاله هایش ترکید.
 متاسفانه شهرداری نیشابور هیچ توجهی به بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر، به خصوص منطقه خیابان مهران ندارد.
اتوبوسرانــی
 روز 21 خرداد از ساعت 14:45 تا 15:30منتظر خط 27 کارخانه قند آبکوه بودم که نیامد و همه مسافرهای منتظر مجبور شدند از سرویس های دیگری برای رسیدن به مقصد مدنظرشان استفاده کنند.
متفرقه
  فصل تابستان در راه است و معمولا به آبخوری‌ و آب‌سردکن‌های شهر، یک لیوان می‌بندند و صدها نفر با همان یک لیوان آب می‌خورند! کاش این رسم که می‌تواند سلامت و بهداشت شهروندان را تهدید کند، منسوخ شود.
  متاسفانه انگار در مشهد، هیچ گونه نظارتی بر فعالیت میوه فروشان نیست. اولا قیمت ها نسبت به دیگر شهرها بالاست، ثانیا هرکس برای خودش یک قیمتی می گذارد.
  منزل ما قبلا در محدوده سازمان آب و کلاهدوز بود. صبح تا شب موتورسواران کیف قاپ در رفت و آمد بودند و آرامش نداشتیم. ای کاش برای تامین امنیت مشهد، به‌خصوص در مناطق تجاری مثل حوالی بازار گوهرشاد و بهشت، یک فکر اساسی شود.
  جاده سازی و ایجاد راه‌های متعدد در ارتفاعات جنوبی مشهد توسط شهرداری و تردد روزافزون وسایل نقلیه در این مسیرها، متاسفانه به شدت باعث تخریب طبیعت و تشدید آلودگی هوای شهر شده است.
 دیشب به مطب چند پزشک در خیابان عارفِ احمدآباد برای گرفتن نوبت مراجعه کردم؛ با وجود این که دستگاه کارت خوان در محل وجود داشت اما منشی اصرار کرد باید نقدی پرداخت کنید. آیا این فرار از پرداخت مالیات نیست؟ می‌دانم که رسانه‌ها، مدت هاست روی فرارمالیاتی پزشکان، تمرکز کرده‌اند اما فقط با کار رسانه‌ای، کار پیش نمی رود و درست نمی شود. باید برخورد و اقدام قانونی و جدی شود.
 ساختمان بیمارستانی جنب کارخانجات رینگ سازی ایران خودرو، در مشهدمقدس از سال 56 متروک مانده است. چرا هیچ کس به این ساختمان، برای تخریب یا بازسازی و سامان دهی آن توجه نمی کند؟  
 از این که یاد کوهنوردان اشترانکوه را زنده کردید، متشکریم.
 در بولوار پیروزی، فروشگاهی باز شده که از چین اجناس تزیینی می آورد و بین این اجناس، قلیان های فانتزی و شیشه ای هم به چشم می خورد. واردات و فروش این جور کالاها، مغایــر فرهنگ ما نیست؟
چندی پیش از یک نانوایی در جانباز، نان تنوری خریدم. ظاهر سفیدی داشت ولی اصلا نمی شد خورد و مانند آدامس، کش می آمد. نمی دانم دلیلش استفاده از آرد سفید به جای آرد گندم است؟ باید فکری برای کیفیت نان‌های تنوری کرد.
  چرا هزینه های آب، برق و گاز این همه زیاد شده؟ هرماه به نظر می رسد هزینه آبونمان، بیشتر از هزینه مصرفمان است.
 خواهش می کنم از سدمعبر رستوران‌ها در فلکه عدل خمینی گزارشی تهیه کنید. بعضی وقت‌ها علاوه بر میزهایی که وسط پیاده رو می چینند، خودرو هم پارک می کنند و عملا فضایی برای رفت و آمد عابــر پیاده نمی‌ماند.