اخبار

مدیر بیمارستان شهید کامیاب خبر داد:
اعزام کاروان سلامت بسیج پزشکی به مناطق محروم حاشیه مشهد

مدیر بیمارستان شهید کامیاب از اعزام کاروان سلامت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید کامیاب به منظور اطلاع رسانی و غربالگری فشار خون به یکی از مناطق  محروم حاشیه شهر مشهد خبر داد.
دکترمسعود خانی در گفت و گو با وب دا اظهار کرد: به منظور اطلاع رسانی و کنترل فشار خون، جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی این مرکز به منطقه محروم روستای فرخ آباد (ابتدای جاده میامی مشهد) اعزام شدند . وی افزود: در این برنامه ۱۶۰ نفر  مورد بررسی کنترل فشار خون و تست قند قرار گرفتند  و ضمن دریافت خدمات پزشکی و پرستاری و داروی رایگان در موارد لازم به پزشک متخصص داخلی و قلب ارجاع شدند .وی تصریح کرد: اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشار خون از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان:
خیران خراسانی 90 میلیارد ریال صرف ساخت مدرسه می کنند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: خیران مدرسه ساز این استان ساخت 900 میلیارد ریال کلاس و مدرسه را تعهد کردند. مهندس جاسم حسین پور در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تعهد در قالب امضای ۲۱۲ تفاهم نامه با خیران مدرسه ساز استان انجام گرفته است. وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده مهر ماه امسال ۲۳۷ پروژه مدرسه سازی با ۹۰۰ کلاس درس و زیر بنایی افزون بر ۱۱۰ هزار متر مربع در استان به بهره برداری می‌رسد.


به منظور یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی
خط ۲ قطار شهری مشهد2 روز تعطیل می شود

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی خط ۲ قطار شهری مشهد در روزهای پنج شنبه ۳۰ خرداد و جمعه ۳۱ خردادماه خبر داد. در این اطلاعیه، علت این تعطیلی، نزدیک شدن زمان بهره برداری از ادامه خط 2 قطارشهری تا بولوار پیروزی (میدان شهید کاوه) و لزوم یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی اعلام شده است.