اخبار

فرمانده انتظامی تایباد:  
۱۵ تن مواد غذایی احتکاری در تایباد کشف شد

فرمانده انتظامی تایباد گفت: ۱۵ تن مواد غذایی احتکار شده در این شهرستان طی ۴۸ ساعت  از یک انبار و منزل مسکونی کشف و ضبط شد.سرهنگ علی اکبر قربانی  در گفت و گو با  ایرنا افزود: در پی کسب اطلاعاتی از احتکار محموله‌های مواد غذایی، موضوع در دستور کار نیروهای پلیس آگاهی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان قرار گرفت.وی ادامه داد: در این عملیات یک انبار کالا شناسایی شد که در بازرسی از آن ها ۱۰ تن آرد، دو تن شکر و سه تن روغن نباتی به دست آمد.فرمانده انتظامی تایباد گفت: ارزش کالاهای احتکار شده ۶۹۰ میلیون ریال برآورد شده است و یک متخلف در این خصوص با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.


کودک 4 ساله در حادثه واژگونی پراید جان باخت
ایشان زاده / درحادثه واژگونی پراید در مسیر روستای گوجه ازتوابع بخش مرکزی قوچان ، دختر بچه چهارساله جان خودرا ازدست داد. فکوری رئیس هلال احمر قوچان گفت: با اعزام ماموران  پایگاه امدادی به محل حادثه  مشخص شدکه سه نفر ازسرنشینان خودرو مصدوم شده اند و دیگر سرنشین آن ، دختربچه ای چهار ساله درصحنه جان باخته است و مصدومان به بیمارستان قوچان انتقال یافتند.


دو حادثه رانندگی در فریمان 14 مصدوم به جاگذاشت
اصغری/رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: در دو حادثه رانندگی در مسیر جاده روستای اقر و مسیر فریمان به تربت جام 14 نفر مصدوم شدند. به گزارش خراسان رضوی ، ایمانی زاده گفت: در حادثه اول یک دستگاه خودروی پراید در مسیر روستای اقر به فریمان به علت نامعلومی واژگون شد که دو سرنشین آن مصدوم و توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند. ایمانی زاده گفت: در حادثه دوم دو دستگاه خودروی پژو و پراید در مسیر فریمان به تربت جام حوالی پمپ بنزین آسیایی با هم برخورد کردند که در این حادثه 7 سرنشین پژو و چهار سرنشین خودروی پراید به بیمارستان فریمان منتقل شدند.