ستاره فصل قبل لیگ برتر از شرایط جدید خود در شهر خودرومی‌گوید

پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهان را به عشق مشهدی‌ها نپذیرفتم

گروه ورزش

ستاره بی چون و چرای مشهدی ها در لیگ هجدهم بالاخره با مسئولان پدیده شهر خودرو توافق کرد و برای فصل آینده نیز با پیراهن نماینده خراسان در میدان لیگ برتر حضور خواهد داشت. امین قاسمی نژاد را می توان یکی از ستاره های لیگ هجدهم و همین طور شهرخودرو دانست که پس از بررسی کامل شرایط این تیم باز هم ترجیح داد در مشهد به میدان برود. وینگر چپ مشهدی ها که پیش از این نیز گفته بود در صورت آسیایی شدن در تیم می ماند در نهایت به گفته خود عمل کرد و بدین ترتیب در فصل پیش رو او را باز هم با پیراهن شهرخودرو در لیگ برتر خواهیم دید.وی هر چند که پیشنهادهای خوبی از دیگر تیم ها به خصوص سپاهان داشت اما ترجیح داد امسال هم جزو شاگردان یحیی گل محمدی باشد.
 وی در ابتدای سخنان خود در گفت و گو با ورزش سه، بیان  می کند فصل گذشته توانستیم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم و اتفاق خوشحال کننده این است که تیم ما نتایج خوبی گرفت و این اتفاق باعث شد همه بازیکنان تیم شهر خودرو دیده شوند و باشگاه های دیگر نیز روی آن ها تمرکز داشته باشند.  امین قاسمی نژاد می افزاید: با من هم برای جدایی از پدیده و رفتن به تیمی دیگر صحبت شد و خیلی ها با من تماس گرفتند و پیشنهادهای خوبی هم ارائه دادند اما در نهایت من ماندم. در این خصوص این را بگویم که حتی با تیم سپاهان هم تا پای امضای قرارداد پیش رفتم ، اما در نهایت سهمیه آسیایی پدیده و این که در مشهد شرایط خوبی برای ادامه دوران فوتبالم دارم، باعث شد همچنان با پیراهن پدیده شهرخودرو در فوتبال ایران حضور داشته باشم.وی خاطر نشان می کند: همه می دانند من حرف اشتباهی درباره پیشنهادهایم نمی زنم . به همین دلیل باید بگویم به غیر از سپاهان، یک تیم بزرگ دیگر هم با من مذاکراتی داشت، اما در نهایت ترجیح دادم باز هم در پدیده شهر خودرو بمانم. به هرحال باید قبول کرد سن من به گونه ای است که نمی توانستم ریسک کنم و باید از چیزی که مطمئن هستم استفاده کنم. جایگاه خوبی که در تیم داشتم وسهمیه آسیایی پدیده نکات مهمی برای ادامه همکاری با این بود.
فصلی سخت و متفاوت
قاسمی نژاد در ادامه درباره شرایط فصل قبل می گوید: سال گذشته از ابتدای لیگ داخل زمین شرایط خوبی داشتیم. با وجود این که اوضاع مالی تیم بد بود اما در زمین همگی آماده ارائه بهترین بازی مان بودیم. پس از چند ماه مشخص شد که وضعیت بسیار بد خارج از زمین کاملا روی تیم و بازیکنان تاثیرگذار است و در همین شرایط بود که آقای حمیداوی وارد میدان شد و تیم را نجات داد. در آن شرایط این که آقای گل محمدی در تیم ماند، بزرگ ترین درس و دلگرمی برای ما بود که در کنار او بمانیم و خدا را شکر نتیجه هم داد.وی تصریح می کند: با توجه به شرایط بسیار بدی که داشتیم شک نکنید اگر آقای حمیداوی کمی دیرتر می آمد ، حداقل سه بازیکن بسیار خوب پدیده در نیم فصل جدا می شدند، کادرفنی تیم نیز نمی ماند و آن وقت اوضاع بسیار بدی در انتظار پدیده در نیم فصل دوم بود. ستاره فصل قبل تیم شهر خودرو می افزاید: هم اکنون هم خدا را شکر شرایط خوبی در تیم حاکم است، آقا یحیی در تیم ماند و آقای حمیداوی هم سعی در از بین بردن بدهی های تیم دارد و شرایط را برای ما بهتر از قبل کرده است.
مذاکره با سپاهان
قاسمی نژاد درباره مذاکره با تیم سپاهان اظهار می کند: پس از پایان بازی های لیگ در ابتدا با پدیده شهر خودرو جلسه گذاشتم تا از چند و چون ادامه همکاری با این تیم آگاه شوم. پس از آن هم در جلسه با تیم سپاهان حاضر شدم و با آن ها مذاکره کردم. از نظر مالی پیشنهاد سپاهان برای من خیلی بهتر بود، اما به دلیل این که وضعیت خانواده ام برای من مهم بود، تصمیم گرفتم در مشهد بمانم. وی اضافه می کند: پس از بازی های پدیده، در مشهد جو عجیبی به راه افتاد. درست است که استقلال و پرسپولیس در هر شهری هواداران خود را دارند، اما مردم مشهد در کنار سرخابی ها، عاشقانه تیم پدیده را دوست دارند. این که می بینم وقتی من با پدیده تمدید کردم مردم خوشحال هستند در روحیه من بسیار تاثیرگذار است.
قاسمی نژاد درباره پست بازی اش می گوید:قبل از حضور در پدیده در خط حمله به میدان می رفتم . پیش از بازی های فصل قبل آقا یحیی از من خواست در وینگر چپ بازی کنم اما این پست مورد علاقه من نبود. پس از گذشت چند بازی متوجه شدم با حضور در این پست می توانم بازی های خوبی انجام دهم و حالا دیگر طوری شده که راضی به از دست دادن پست وینگر چپ نیستم.