اخبار

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان:
به دنبال حفظ جایگاه داوری استان در کشور هستیم

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره وضعیت داوران خراسانی گفت:زمانی قطب داوری کشور خراسان رضوی بود که چند سال از این جایگاه غافل شدیم و آن را از دست دادیم.محسن فریمانی افزود: شرایط خوبی در هیئت فراهم شده است و ان شاءا... دوباره به جایگاه اصلی خود دست یابیم که در این خصوص نیازمند حمایت های همه جانبه هستیم . وی همچنین درباره کلاس های دانش‌افزایی و تست ویژه داوران فوتبال و فوتسال خراسان رضوی نیز افزود: کلاس آموزشی و دانش‌افزایی ویژه داوران فوتسال و فوتبال طی دو روز برای 165 نفر در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که تاکنون به این صورت برگزار نشده بود.فریمانی تصریح کرد: در کلاس های فوتسال ۵۰ آقا و ۲۵ خانم در دو بخش تئوری و عملی و در کلاس های ویژه فوتبال نیز ۹۰ آقا (تئوری و عملی) و همچنین ۱۰ خانم (تئوری) حضور یافتند.


جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی

سقوط ۱۱ پله‌ای تفتیان
در رده بندی فدراسیون جهانی دوومیدانی ، حسن تفتیان دونده خراسانی، 11پله در رده بندی سقوط کرد. حسن تفتیان با امتیاز ۱۲۰۵ و ۱۱ پله سقوط در رده سی و سوم ماده ۱۰۰ متر قرار گرفت. (او پیش از این با ۱۲۲۸ امتیاز در رده بیست و دوم جهان قرار داشت).  همچنین شاهین مهردلان دیگر ورزشکار خراسانی در رشته پرتاب دیسک با ۱۱۲۹ امتیاز و با سه پله صعود در رده ۵۵ پرتاب وزنه قرار گرفت.


شمس: بازیکنان افغانستان در مشهد بازی می‌کنند
سرمربی سابق تیم فوتسال ایران درباره بازی امروز تیم ملی فوتسال امید  با افغانستان در چارچوب بازی های قهرمانی آسیا گفت: بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در مشهد بازی می‌کنند و تیم بسیار خطرناکی را تشکیل داده‌اند.حسین شمس افزود: تمام بازیکنان تیم افغانستان در مشهد هستند. آن‌ها از بازیکنان بسیار خوبی برخوردارند و بسیار خطرناک فوتسال بازی می‌کنند.