سوژه ها و خبرها

شهردارتربت جام  خبرداد:

بازگشت۳۰میلیاردتومان به شهرداری در پرونده تصرف زمین

حقدادی/شهردارتربت جام در نشست بااصحاب رسانه بااشاره به تصرف زمین۱۲هکتاری پارک وحدت تربت جام  توسط  شخص حقیقی وادعای مالکیت ازسوی  وی  گفت:شهرداری دراین پرونده  دفاع موثری در محاکم قضایی انجام داد و ۳۰میلیارد تومان به نفع شهرداری شد. حسینی افزود: بودجه امسال شهرداری بیش از ۳۴میلیاردتومان  تصویب شده بود که تاالان بیش از ۸۰درصد آن محقق شده است . شهردارادامه داد: مهم ترین درآمد شهرداری از حوزه درآمدهای ناپایدارساخت و ساز است و درآمد پایدار ندارد .

 

در جلسه شورای اداری مطرح  شد

افزایش ۳۳ درصدی سرقت ها در طرقبه شاندیز

سرهنگ حسین پور فرمانده انتظامی  طرقبه، شاندیز در شورای اداری طرقبه شاندیز درباره امنیت، برخورد، کشف جرایم و  افزایش ۳۳ درصدی سرقت ها در طرقبه شاندیز گزارشی ارائه کرد .به گزارش خراسان رضوی،حسین پورگزارشی از عملکرد این نیرو در طرقبه شاندیز ارائه کرد و با اشاره به مشکلات اقتصادی از افزایش اختلافات ملکی و خانوادگی خبر داد و گفت: با وجود این به دلیل فعال کردن واحدهای مشاوره در کلانتری ها، شاهد کاهش ۱۵ درصدی ورودی پرونده ها بوده ایم.

 

رئیس اداره تعاون بردسکن خبرداد:

پرداخت 270 تا 330 هزار تومان به کارورزان بردسکنی

علی نوری/ رئیس اداره تعاون بردسکن از پرداخت 270 تا370 هزار تومان به کارورزان بردسکنی خبرداد. غلامی  با اشاره به این که بسته اشتغال چندین طرح در بردسکن اجرایی شده است، اظهار کرد: کارورزی یکی از بسته های آموزش وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که از چندی قبل در کشور اجرایی شده است.وی گفت: کارجویان وکارفرمایان می‌توانند با ورود به سامانه جذب کارورز برای جذب نیروی کارشناس که حقوق وی ازاعتبارات دولتی تامین می‌شود، اقدام کنند.