از میان خبرها

قهرمانی مصدق پوردرمسابقات بین المللی شطرنج
هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی کاسپین کاپ با قهرمانی مصدق پور شطرنج باز خراسانی در بخش استادی به پایان رسید. هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی کاسپین کاپ برگزار شد و نفرات برتر در پنج جدول این مسابقات معرفی شدند.در رده بندی پایانی بخش استادی جام کاسپین مسعود مصدق پور با کسب هفت امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. پس از وی مقام نایب قهرمانی به "ویتالی برنادسکی" از اوکراین و مقام سوم به "کارن گریگوریان" از ارمنستان رسید.


جریمه نقدی تیم هندبال سربداران
بر اساس رای کمیته انضباطی ، تیم سربداران سبزوار به دلیل حضور نیافتن در هفته چهاردهم جریمه شد.  کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده و گزارش ناظر به خاطر حضور نیافتن نماینده هندبال استان در دیدار هفته چهاردهم لیگ ، رای خود را درخصوص این تیم صادر کرد. بر این اساس تیم سربداران سبزوار به علت حضور نیافتن در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات 10 بر صفر به نفع فرازبام خائیز دهدشت اعلام شد.


ماجرای ضمانت  رئیس هیئت گلف که موجب استعفایش شد
رئیس سابق هیئت گلف استان با اشاره به این که به خاطرضمانت برای یک هتل و چند ورزشکار با مشکل مواجه شده است گفت:به خاطر مسئله ای که برایم به وجود آمده است، اجازه امضا کردن اسناد هیئت را نداشتم و مجبور به استعفا شدم.  فریدون شریف جواهری در گفت‌وگو با فارس افزود: رئیس هیئت باید اسناد مالی را امضا کند. من هم به خاطر ضمانتی که کردم دیگر نمی‌توانستم اسناد را امضا کنم.وی افزود: دراین خصوص جلسه‌ای را با مدیرکل برگزار کردیم و من توضیح دادم به‌دلیل  ضمانت  برای یکی از هتل‌داران مشهد که مبلغ آن ۱۵۰ میلیون‌ تومان است و همچنین چند ورزشکار که با احتساب آن‌‌مبلغ ۲۰۰ میلیون می‌شود و پرداخت نکردن اقساط این اشخاص برای حساب من مشکل به وجود آمد.