اخبار

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی:
خراسان رضوی پایگاه اصلی ۱۴ طرح کشوری می شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: 14 طرح از طرح های تحول استخراج و به استان ها ارائه شده است که باید در سال آینده برنامه ریزی ها برای اجرای آن انجام شود و خراسان رضوی به طور آزمایشی آن را اجرا کند.  علی مجد آرا در مجمع سالیانه هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی ، در خصوص همراهی مردم در ورزش های همگانی اظهار کرد: در هشت سال پیش ۷ درصد، چهار سال پیش ۲۱ درصد و اکنون بیش از ۳۲ درصد، رشد ورزش همگانی و حضور مردم را شاهد بودیم. وی اعلام کرد: مبالغ زیادی از فدراسیون به هیئت خراسان رضوی اهدا شده است و در هفته آینده نیز ۲۰ میلیون تومان، باهدف گسترش آموزش و توسعه ورزش های همگانی به این استان داده می‌شود.


 داوران خراسانی در هفته هفدهم لیگ برتر
هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از دیروز با یک بازی آغاز شد که در دیدارهای پیش رو چند داور خراسانی نیز حضور پررنگی در مسابقات دارند. علیرضا فغانی داور مطرح خراسانی برای بازی روز جمعه پدیده – سپیدرود رشت به عنوان داور کمکی اضافی انتخاب شده است که این موضوع با واکنش های زیادی همراه بود. رضا سخندان کمک داور بین المللی مشهدی نیز دیدار نساجی مازندران – فولاد خوزستان را پرچم می زند. حسن کامرانی فر هم که از دنیای داوری خداحافظی کرده بود، به عنوان ناظر بازی سایپای تهران- تراکتورسازی تبریز انتخاب شده است.همچنین مرجان زاده داور خراسانی در این هفته استراحت دارد.


امضای تفاهم نامه ورزشی بین آستان قدس و آموزش و پرورش
با هدف ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه ورزش در میان فرهنگیان ، دانش آموزان و ایجاد زمینه های مناسب برای الگوسازی و کادر سازی در حوزه های فرهنگی و ورزشی با رویکرد تربیتی و دینی با حضور دکتر هاشمی جواهری مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس و دکتر صفدر سلطانی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان تفاهم نامه همکاری به امضای دو طرف رسید. موضوع این تفاهم نامه هماهنگی و ارتقای سطح خدمت رسانی به ورزش مدارس مناطق محروم ، ترویج و توسعه فرهنگ رضوی در ورزش دانش آموزی و توسعه فرهنگ خادمیاری ورزش در میان فرهنگیان است.دو طرف ضمن قبول تعهدات این تفاهم نامه به طور مشترک برای به کارگیری خادمیاران ورزشی ، استفاده مشترک از اماکن ورزشی  و... همکاری خواهند کرد.