مراسم معارفه استاندار جدید خراسان رضوی با حضور وزیر کشور برگزار می شود

رزم حسینی امروز به ساختمان بهار می رود

محمد جواد رنجبر/ مراسم معارفه استاندار جدید خراسان رضوی عصر امروز برگزار می شود و علیرضا رزم حسینی به ساختمان خیابان بهار می رود.به گزارش خراسان رضوی، مراسم تکریم استاندار سابق خراسان رضوی و معارفه استاندار جدید عصر امروز در مشهد برگزار می شود.سیدرمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در گفت وگو با خراسان رضوی در این باره اظهار داشت: در این مراسم که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می شود، از خدمات پنج ساله علیرضا رشیدیان استاندار سابق خراسان رضوی تقدیر و علیرضا رزم حسینی به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی معرفی می شود.
بر اساس این گزارش پس از تصویب و ابلاغ اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در شهریورماه امسال، کارکنان و مدیران بازنشسته دو ماه فرصت داشتند تا از کار کناره گیری کنند و 26 آبان ماه آخرین مهلت آنان برای استعفا یا توقف همکاری بود. بر همین اساس، 26 آبان ماه علیرضا رشیدیان استاندار سابق خراسان رضوی که جزو بازنشستگان بود، از سمت استانداری خداحافظی کرد و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، قربان میرزایی معاون اقتصادی استاندار و در واقع تنها معاون وی در استانداری، با حفظ سمت، سرپرست استانداری شد. هر چند رشیدیان پس از خداحافظی با استانداری خراسان رضوی، رئیس سازمان حج و زیارت کشور شد.
سرانجام چهارشنبه هفته گذشته 12 دی ماه دولت تکلیف استان را روشن کرد و «علیرضا رزم حسینی» را به عنوان چهاردهمین استاندار خراسان رضوی برگزید و کلید دار ساختمان بهار مشخص شد.