برای اطلاع مسئولان

شهرستان ها
 مدتی است پارک جنگلی تربت جام، توسط شخصی اجاره و 70 درصد درختان آن خشک شده است. از مسئولان درخواست داریم تا ۳۰ درصد دیگر آن از بین نرفته، اقدامی انجام دهند.
  صف پمپ گاز فریمان خیلی طولانی است. از مسئولان‎می خواهیم برای این مشکل چاره ای بیندیشند.
  چرا در شهرستان صالح آباد، رادیوآوا مثل رادیونما خوب پخش‎نمی شود؟
 40 سال پیش تجهیزات ارسال امواج رادیو و تلویزیون با بالگرد در ارتفاعات خواجه یارخواف نصب شد. اما دو سال است با مشکل برق رسانی مواجه شده است. همه مسئولان دست روی دست گذاشته اند، نظاره گر  و منتظر دستی از غیب برای حل مشکل هستند. این چه وضعی است؟
  چرا مجمع امورصنفی فریمان یک ماه است که پروانه کسب صادر‎نمی کند؟
  از استاندار‎ی  خواهشمند‎یم پیگیر و پاسخ گو‎ی  تکلیف مرزها‎ی  سیاسی  و جغرافیایی  شهرستان طرقبه شاند‎یز و شهر مشهد باشد. چند سال است که شهردار‎ی  این شهرستان و مشهد هیچ استعلامی  را در محدوده اختلافی  پاسخ نمی  دهد.
پلیس راه بجستان واقع درجاده بجستان به فیض آباد ، سرعتگیرهای بسیار بلندی دارد که کف خودروها به آن برخورد‎می کند.لطفا اصلاح شود.
شهرداری
  چرا شهرداری منطقه ۹ هیچ اقدامی برای پوشش کال و سروسامان دادن به فکوری 3‎نمی کند؟ چند سال است که طرح آن تصویب شده است.
 بولوار امیریه پیاده روی خوبی ندارد و دانش آموزان از داخل بولوار تردد‎می کنند که خیلی خطرناک است. کاش برای محافظت از سلامتی کودکان‌مان هرچه سریع تر فکری بکنیم.
  به شهردار جدید و محترم مشهد اعلام کنید که شهرداری‎های مناطق، پیاده روهای خیابان‎ها را به صورت اجاره در اختیار فست فودها و اغذیه فروش ها‎می گذارند. جالب این که شهرداری این کار را سد معبر‎نمی داند.
  چرا شهرداری منطقه 3  فکری به حال آسفالت کوچه‎ها و پیاده روهای بولوار کشمیری‎نمی کند؟ تابستان‎ها از گرد و غبار‎نمی شود نفس کشید. زمستان‎ها هم با وجود گل و لای‎نمی شود راه رفت.
  به جای مرمت پیاده روهایی که باز هم قابل استفاده هستند، مسئولان شهری به داد پیاده روهای پر از خاک و سنگ ریزه خیابان لادن ۴۹ برسند. مردم به ستوه آمده اند.
  با توجه به مسیر خودروهای ون انتهای لادن، پیاده روها به خاطر سنگ و خاک قابل استفاده نیستند. مردم و دانش آموزان مجبورند از وسط خیابان رفت و آمد کنند که خدای نکرده باعث تصادف‎می شود و عواقب این کار دامنگیر مسئولان شهرداری هم خواهد شد.
  با توجه به شلوغی متروها، چرا تعداد واگن‎ها را افزایش‎نمی دهید؟ در مسیر تقی آباد-وکیل آباد چون مسیر طولانی است، بعد از یک روز کاری خسته کننده باید تمام مسیر را ایستاده طی کنیم.
  مسئولان فکرى به حال برق هاى «نوکار‎ی ز» بکنند. همیشه قطع و وصل می  شود.
  از نصب سرعت گیر در بولوار شهید عباسپور ( مقابل نیروگاه برق مشهد )  تشکر‎می کنم.
  یک شنبه بازار مجیدیه وضعیت خوبی ندارد و مشکلات زیادی دارد که مسئولان باید پیگیر حل آن باشند.
متفرقه
  در حالی که جوانان این شهر بیکار هستند، بازاری با ۴۰۰ واحد تجاری در بهترین منطقه مشهد (بازار هشتم، واقع در ابتدای خیابان ۱۷ شهریور، نبش پل پنجراه) به دلیل سوء مدیریت بدون استفاده مانده است. چرا کسی این همه فرصت‎های پنهان برای جوانان را‎نمی بیند و از آن استفاده‎نمی شود؟
  چرا مسئولان  به فکر سهام داران پردیسبان نیستند؟  پنج سال است که بلاتکلیف هستیم.
  رزیدنت‎های رادیولوژی بیمارستان اکبر در شیفت شب حضور ندارند و بیماران اورژانسی با آمبولانس به بیمارستان‎های دیگر منتقل‎می شوند. آیا این منصفانه و انسانی است؟
 چند وقت پیش برادرم را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد بردیم. اما آن جا تمام مدارک و محتویات داخل جیبش گم شد و هیچ یک از مسئولان این بیمارستان جواب گو نیست. به حراست شکایت کردیم و رای را به نفع ما دادند، اما باز هم اتفاقی نیفتاد و ضرر ما جبران نشد.
 من مازاد هزینه روادید سفر اربعین را از شعبه ملی کوهسنگی 25 در عرض پنج دقیقه دریافت کردم. کسانی که پیام‎می دهند دریافت نکردیم به  این شعبه مراجعه کنند.
 خیابان صدر36  یک‌طرفه است و راننده‎ها رعایت‎نمی کنند و به صورت خلاف‎می آیند. وقتی هم اعتراض‎می کنیم، مدعی هستند و‎می گویند چاره‌ای نیست. چه باید کرد؟
 لطفا جدول‎ها را درشت تر و پر رنگ تر چاپ کنید.