اخبار

تولیت آستان قدس در دیدار با شهردار مشهد:
شهرداری برای حل گره ترافیکی اطراف حرم برنامه ریزی جدی کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید برای تسهیل در عبور و مرور و حل گره ترافیکی شهر به ویژه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، برنامه ریزی جدی انجام شود. به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با محمدرضا کلایی شهردار مشهد، کمبود پارکینگ را از مشکلات جدی برای زائران و مجاوران دانست و تصریح کرد: شهرداری باید علاوه بر سرعت بخشیدن به طرح‌های نوسازی اطراف حرم، توجه ویژه به احداث پارکینگ‌های عمومی داشته باشد. وی افزود: آستان قدس رضوی چه در دوره مدیریت‌های قبلی و چه در دوره مدیریت فعلی برای هرگونه همکاری در خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) اعلام آمادگی کرده است. تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اقدامات و تلاش‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد و خدمت به مردم آن جا به لحاظ فرهنگی، آموزشی و عمرانی انجام گرفته است اما کافی نیست و باید در اولویت‌های کاری شما باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه به شهردار جدید مشهد توصیه کرد: فرصت خدمت خالصانه به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) را غنیمت بشمارید و از سرمایه جوانی خود برای گره گشایی از مشکلات این شهر بهره لازم را ببرید. وی تأکید کرد: رفع محرومیت از چهره شهر در اولویت کاری باشد زیرا زیبنده شهر مشهد که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر از داخل و خارج است، نیست.
همچنین محمدرضا کلایی شهردار مشهد در این دیدار گفت: تمام تلاش این جانب در مدیریت شهرداری مشهد خدمت خالصانه به زائران و مجاوران و خادمی امام هشتم(ع) است. وی اظهار کرد: از همراهی و توجه شما به جوانان و اعلام آمادگی کامل برای همکاری با شهرداری مشهد در خدمت به مردم سپاس گزارم. کلایی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در همه بخش‌‎ها به ویژه مشکلات ترافیکی اطراف حرم و محرومیت زدایی مشهد مقدس گام‎های ارزشمندی برداریم.
نایب رئیس شورای شهر مشهد خبرداد:
بهره‌برداری از مجموعه ورزشی امامت در دهه فجر

نایب رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: طبق وعده پیمانکار و با تامین مالی مجموعه ورزشی امامت، امیدواریم این مجموعه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر، حمیدرضا موحدی‌زاده در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی در حال ساخت امامت واقع در خیابان امامت 49 به تشریح ارزیابی خود از اقدامات انجام شده پرداخت.