پیشنهاد

نگارخانه

خانه‌ هرگز خاموش نیست

نمایشگاه عکس‌ « خانه‌ هرگز خاموش نیست »، شامل آثاری از «نوشین مجیدی» از 30 آذرماه در مشهد برگزار می‌شود. این نمایشگاه ساعت 17روز جمعه، کار خود را در نگارخانه رادین آغاز می‌کند و تا چهارشنبه، 5 دی‌ماه میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی خواهد بود. علاقه‌مندان به تماشای آثار این نمایشگاه، می‌توانند همه روزه از ساعت 17 تا 21 از آن دیدن کنند. شایان ذکر است نگارخانه رادین در بولوار سجاد، خیابان حامد جنوبی 12 واقع شده است.

 

تئاتر

«نقشه آخر» در خورشید

نمایش«نقشه آخر» از امشب در تماشاخانه خورشید مشهد روی صحنه می‌رود.  این نمایش دراماتیک به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «سعیده‌ جهان‌بین» و نویسندگی«محمد نجفی‌» اجرا می شود و بازیگران آن المیرا عاقل، سروش زاغیان،  امیر ندیمی، مهلا یلی و محمد صادق عدالتیان هستند. «نقشه آخر» ماجرای یک گروه تئاتری است که برای به دست آوردن سوله‌ای که سال‌ها آرزویش را داشتند، نقشه‌های متفاوتی می کشند اما در این راه هدف شان تغییر می‌کند. تماشاخانه خورشید، بین چهارراه دانش‌آموز و معلم ۲۸ واقع شده است.

 

جشنواره

جشنواره عکس گفت و گوی ادیان

موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، فراخوان اولین جشنواره ملی عکس «امام رضا (ع) و گفت و گوی ادیان» را منتشر کرد. تعامل سازنده پیروان ادیان الهی،  اماکن مذهبی اسلامی و دیگر ادیان الهی، ارادت اتباع دیگر ادیان به امام رضا (ع)  و مراسم مذهبی و آیینی مسلمانان  به عنوان موضوعات این جشنواره اعلام شده است. اطلاعات بیشتر درباره اولین جشنواره ملی عکس «امام رضا (ع) و گفت و گوی ادیان» در سایت aqart.ir قابل مشاهده است.