اخبار

در جلسه کمیته ورزش حاشیه شهر بیان شد
ایجاد پایگاه های ورزشی
 در حاشیه شهر

اولین جلسه کمیته ورزش حاشیه شهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی آستان قدس رضوی ، این کمیته پیرو دیدار مدیران ورزشی استان و قهرمانان ورزشی در هفته تربیت بدنی با حجت الاسلام علم الهدی نماینده  ولی فقیه و حجت الاسلام رئیسی تولیت  آستان قدس رضوی تشکیل شد و هدف آن تلاش برای رفع محرومیت ورزشی مناطق حاشیه ای مشهد و ارتقای سلامتی و نشاط عمومی و انجام ورزش های همگانی با ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در این مناطق بود.
در اولین جلسه این کمیته مقرر شد با استفاده از ظرفیت های خادمیاران ورزشی آستان قدس رضوی در مناطق محروم ، پایگاه های ورزشی با عنوان خانه ورزش ایجاد شود. خانه های ورزش بستگی به متراژ مدنظر به میز تنیس روی میز ، فوتبال دستی ، تاتامی ، وسایل بدنسازی و دارت تجهیز می شوند و در مشهد و استان مسابقات ورزشی بین آن ها برگزار می شود که این پایگاه ها تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.از دیگر مصوبات این کمیته با هدف محرومیت زدایی ورزشی در مناطق حاشیه ای ، دریافت مجوز از نهادهای مرتبط برای تعیین محل زمین ، مجوزهای شهرداری و شروع اقدامات زیر بنایی و احداث است.
با آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال بانوان
رویارویی نماینده استان
 با بوشهری ها

نیم فصل دوم لیگ برتر بانوان بعد از وقفه شش هفته ای به دلیل حضور تیم ملی بزرگ سالان در مسابقات قهرمانی آسیا، جمعه 30 آذر از سر گرفته می شود که نماینده استان به مصاف بوشهری ها می رود.این مسابقات ساعت 11 روز جمعه انجام می شود و اشتادسازه طرقبه شاندیز مهمان تیم پتروآموت پویای بوشهر است. نماینده هندبال بانوان استان با دو امتیاز در رده ششم قرار دارد.
 اعزام اولین تیم کاتای جودو
 به رقابت های کشوری

تیم کاتای جودوی رده سنی جوانان استان به اولین دوره رقابت های کشوری در تهران اعزام شد. اولین دوره این مسابقات با حضور کاتاروهای 10 تا 21 ساله از سراسر ایران روز پنج شنبه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود. گروه کاتای جوانان خراسان رضوی متشکل از علیرضا عبادی و محمدرضا جاوید در فرم کاتامه نو کاتا، فنون در گیری در خاک، به این رقابت ها اعزام شدند.