از میان خبرها

پیش کسوت فوتبال ایران:
پدیده، «پدیده» نیم ‌فصل اول بود

پیش کسوت فوتبال ایران معتقد است تیم فوتبال پدیده خراسان ،"پدیده" نیم فصل اول بود اما به این معنا نیست که قهرمان لیگ هجدهم شود. مجید نامجو مطلق درباره لیگ هجدهم به ایسنا، گفت: لیگ برتر هجدهم جذابیت بالایی نسبت به چند سال اخیر داشت و تیم های زیادی در کورس قهرمانی قرار گرفتند. پدیده ،  سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و استقلال هم از اواسط فصل بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت و به جمع مدعیان بازگشت.نامجومطلق در پاسخ به تاثیر منتهی شدن نیم‌فصل اول به جام ملت‌های آسیا ، گفت: با این که کارلوس کی‌روش هیچ نگاهی به لیگ ندارد اما این اتفاق، انگیزه مثبتی را در بازیکنان ایجاد کرد که در تیم‌های خود بدرخشند. البته معتقدم لیگ ایران می توانست نماینده‌های بیشتری را هم در فهرست تیم ملی داشته باشد.او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از 15 بازی باقی‌مانده از لیگ و پدیده نیم‌فصل اول ، گفت: ابتدا باید بگویم که به دور از شوخی، پدیده "پدیده" نیم‌فصل اول بود. با این حال یکی از چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی قهرمان لیگ هجدهم لقب خواهد گرفت و سه تیم باقی مانده همراه با پدیده، باید برای سهمیه آسیایی بجنگند. این را هم بگویم که نیم‌فصل دوم متفاوت است و ما در سال‌های گذشته مواردی داشتیم تیمی که مدعی اول قهرمانی بوده، در انتهای فصل به لیگ دسته یک سقوط کرده است.
5 مدال خوش رنگ دوومیدانی کاران با هوش میانه
مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور ورزشکاران با هوش میانه (ID) در روزهای 25 و 26 آذر در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد و شاگردان محمود زیبایی پنج مدال خوش رنگ برای خراسان رضوی به ارمغان آوردند. مجید دلاوریان، علی رومنده و رامین جمشیدی مدال آوران خراسانی هستند.
اعلام برترین های والیبال مدارس دخترانه فریمان
اصغری / یک دوره مسابقات والیبال مدارس دخترانه متوسطه اول و دوم در شهرستان فریمان برگزار شد.در این دوره از مسابقات ، آموزشگاه های محمودیه ۱۰، شهیدان افقهی و شهید محرابی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.  در مقطع متوسطه دوم نیز آموزشگاه های پویش مهر، ابن یمین و رهروان حضرت  زینب(س) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.