با خبرنگاران

نوری/ در مراسمی با حضور رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و جمعی از مسئولان و هیئت امنای امامزاده سید میرزا طاهر حسینی بردسکن بقعه متبرکه این امامزاده در فضایی معنوی غبارروبی و با گلاب ناب شست وشو داده شد.
اصغری/همزمان با روز حمل و نقل از 12 راننده نمونه شهرستان فریمان(سه راننده خانم سرویس مدارس ، سه راننده بازنشسته تاکسی ، سه راننده تاکسی 133 و سه راننده نمونه تاکسی درون شهری) با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.
شجاعی‌مهر/فرماندارنیشابور‌گفت:بی‌توجهی‌به نیشابور به اندازه ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی بزرگ ترین مشکل در راه توسعه آن و این یک ظلم سهوی است که باید هرچه سریع تر برطرف شود.
سعید شیبانی افزود: برخی کمبود ها به دلیل وسعت و جمعیت نیشابور بسیار مشهود است ولی امکانات پاسخ گوی این حجم نیست و امیدواریم همان طور که درشهرستان های همجوار از الگوی ارتقای بخش ها به شهرستان استفاده شده با ارتقای بخش های زبرخان و میان جلگه  در نیشابور نیز وضعیت بودجه و امکانات به پایداری برسد.
نوری/ سرپرست فرمانداری بردسکن در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر انابد گفت، پاسخ گویی به مطالبات شهروندان بارزترین شاخصه شهرداری هاست. دکتر ابراهیم قاسم پور تصریح کرد: با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به منظور ارتقای مبلمان شهری قدم های رو به جلو برداریم و منظر شهر را زیبا تر کنیم.
*شهردار منطقه 12 مشهد از جمع آوری بیش از هزار تن خاک و نخاله از اراضی جنب میدان نمایشگاه بین المللی خبر داد و گفت: با توجه به  مصوبات شورای سلامت این اقدامات در قسمتی از اراضی بایر جنب نمایشگاه بین المللی انجام شده است.  به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، احمد محبی اظهار کرد: این اقدامات با هدف زیبا سازی منظر شهری، حفظ و ارتقای بهداشت و محیط زیست شهری در یک هکتار از اراضی بایر سطح ناحیه یک این منطقه با پاک سازی بوته های خود رو ،  تسطیح اراضی و نخاله برداری به میزان هزار تن انجام شده است.