برای اطلاع مسئولان

شهرداری
 از شهرداری  منطقه 12 خواهشمندیم برای جمع آوری المان سبد خرید که به شکلی زشت و دلهره آور به صورت وارونه در مقابل بازار "نیایش" جاهدشهر سال هاست جا خوش کرده و باعث ناخشنودی کودکان و ساکنان منطقه شده اقدام کند و به جای آن از المان گل ، پروانه و... مانند دیگر نقاط شهر استفاده شود.
علت مبلغ جریمه دیر کرد که در قبض های نوسازی شهرداری آمده است به چه دلیل است؟ اگر جریمه دیر کرد در بانک مشکل شرعی دارد، درشهرداری مشکل ندارد.
مدتی است که وضعیت خط اتوبوس 202 خیلی نابه سامان شده است.مخصوصا صبح ها اول وقت اتوبوس این خط با تاخیر می آید و جمعیت زیادی در ایستگاه منتظر هستند.
 آخر بولوار نماز را به بولوار شهدای ارتش متصل کنید . کارهای عملیاتی آن تمام شده است و فقط چند عدد بلوکه گذاشتند و راه را بستند. اگر این بولوار باز شود، ترافیک میدان جهاد هم کمتر می شود.
شهرستان ها
 ازنیروی انتظامی شهرستان درگز تقاضا داریم که دقت عمل و نظارت بیشتری در خیابان های شهر داشته باشد.
از شهرستان سرخس روستای "قره سنگی" پیام می دهم. این روستا روبه روی سد دوستی قرار دارد.  شورا ودهیاری این روستا بامردم همکاری نمی کنند.
بخشداری "سلیمان" شهرستان زاوه بابت معرفی نامه ای که برای دریافت امتیاز برق و آب به مراجعان می دهد، به بهانه نداشتن پروانه ساختمانی مبلغ 300 هزار تومان برای هر امتیاز دریافت می کند.
متفرقه
 بازنشسته آموزش و پرورش هستم. وقتی فرزندمان ازدواج می کند، بلافاصله حق اولاد قطع می شود. ولی برای بحث کمک هزینه ازدواج فرزندان باید دو تا سه سال در نوبت باشید که شاید مبلغی پرداخت شود. لطفا از رئیس آموزش و پرورش خراسان رضوی وشخص وزیر پیگیری کنید.
برای چندمین باراست که درخواست می کنم، لطفاحل جدول سخت را پررنگ چاپ کنید.
 چرا متأسفانه عده ای عطارنما به گفته رئیس اتحادیه گیاهان دارویی مشهد در قالب عطاری درحال فروش مواد مخدرهستند؟
در چهارراه ورزش قاسم آباد، نانوایی دولتی نیست. همه آزاد پز هستند. فکری برای آن کنید.
پول های سهام داران پدیده شاندیز کجا دارد هزینه می شود؟ چرا کسی پیگیری نمی کند؟
برای دکتر اورتوپدی به درمانگاه پدافند هوایی رفتم. مبلغ 70هزارتومان برای ویزیت گرفت. این یعنی سه برابر درمانگاه های دیگر و جالب است که دکتر برایم عکس کمر نوشت. من عکس جدید داشتم و ایشان آن را دید ولی باز مرا فرستاد بیمارستان ناجا برای گرفتن عکس که مبلغ آن 98 هزار تومان بود. هم ویزیت با مبلغ بالا و هم هزینه عکس مجدد را تقبل کردم.
 مسئولان درباره زمان بازگشایی درمانگاه و بیمارستان امام حسین(ع) در بولوار سرافرازان اطلاع رسانی کنند.
بنده چهار ماه است که کارهای تعویض کارت ملی را انجام داده ام. هنوز کارت ملی جدید برایم صادر نشده است.
چرا درباره حق آبه ایران از رودخانه هریرود که 80 درصد سددوستی به آن وابسته است و ازافغانستان سرچشمه می گیرد، گزارش تهیه نمی کنید؟
جاده مشهد به روستای میامی همیشه شلوغ و خیلی خراب است و عرض کمی دارد و  باعث تصادفات زیادی می شود.
چرا کسی به فکر تیم فوتبال پدیده نیست. تنها دلخوشی جوانان همین بازی های تیم پدیده است.
 چرا مسئولان برای تشک رویال پاسخی نمی دهند. الان تکلیف ما چیست. چرا نظارت نیست؟
در بولوار خیام جنوبی بین 10و12 پل عابری وجود دارد که بیش از یک سال است که کابین آسانسور آن وصل شده  ، ولی راه اندازی نمی شود . ما افراد مسن مجبوریم از عرض خیابان عبور کنیم.
چرا شهردار درخصوص بازگشایی میدان راه آهن که همه روزه میزبان هزاران مسافر و شهروند است، به کندی و در یک شیفت کار می کند. در صورتی که برای بازگشایی میدان سعدی شبانه روز همه پای کار بودند.
ضمن تشکر از برادران تلاشگر پلیس راهنمایی و رانندگی،لطفا تقاطع بولوار شاهد به امام علی(ع) را که خودروها از آن برای رفتن به بزرگراه به عنوان دوربرگردان استفاده می کنند سامان دهی کنند.
در بحث موتورسوارها در پیاده رو ها از مسئولان مطالبه و پیگیری شود. این کار در حال باب شدن و برای عابران پیاده خطر ساز است.
با سلام به حمیدی عزیز. حیف از آن نوشته ها نیست که این قدر فاینانس، فاینانس، در آن وجود دارد. کلمه فارسی آن وجود دارد. حتی به لهجه مشهدی. روزتان زیبا.
چرا سامانه استعلام پیامکی سوابق چک برگشتی صیاد دارای محدودیت است. در هر روز تنها امکان چهار استعلام از طریق هر شماره تلفن همراه وجود دارد.
 چرا خبر کمک ۵۷ میلیاردی خیران نیشابوری روز پنج شنبه در روزنامه خراسان رضوی در صفحات ۵ و ۳ دوبار چاپ شده است؟
خراسان: با عرض پوزش از مخاطبان گرامی، این خبر به اشتباه در ۲ صفحه درج شده است.