برای اطلاع مسئولان

متفرقه
در خیابان "حسینی معصوم " حد فاصل ابتدای خیابان امام خمینی تا مسجد نوبنیاد با وجود این که تابلوی توقف ممنوع نصب شده است، در دو طرف خیابان، خودروهای متعددی پارک و باعث ایجاد ترافیک شدید و نارضایتی مردم شده است . لطفا ماموران راهنمایی و رانندگی نظارت بیشتری به این موضوع داشته باشند و با خودروهای خاطی برخورد کنند.
با توجه به قانون حقوق شهروندی و حقوق مصرف کننده، ممنوعیت تردد تاکسی های اینترنتی در محدوده پارکینگ فرودگاه مشهد برخلاف قوانین فوق الذکر است. چرا مسئولان شهر مشهد به مسافران  حق انتخاب تاکسی را نمی دهند.
در روز نخست ‌برپایی ‌نمایشگاه ‌پاییزه‌ مشهد در بین ‌غرفه‌ها،  شلوغ ترین‌ غرفه‌،‌مربوط به فروش ‌پوشک ‌‌بود.چرا بایدشاهد کمبود پوشک در بازار باشیم که وضعیت این چنین شود.
صندلی هایی که در بیمارستان رضوی برای همراهان بیمار وجود دارد، اصلا خوب نیست. حداقل صندلی های سیمانی درست کنند بهتر از صندلی های فعلی است.
بانک های ملی و صادرات در بولوار طبرسی شمالی از نظر خدمات دهی بسیار ضعیف هستند و از نظر نوبت دهی مشکل دارند.من در طی دو روز برای نوبت دهی خیلی منتظر ماندم.
چرا تمام دوربرگردان های بولوار بهمن (خواجه ربیع ) بسته است؟در این منطقه تعداد خودرو ها زیاد است و  این موضوع باعث ترافیک و مصرف گاز و بنزین و حتی آلودگی هوا شده است.
اجاره مغازه ها در بازار رضا و اطراف حرم خیلی زیاد است .جالب این جاست که صاحب مغازه تمام اجاره سالانه را هم یک جا دریافت می کند.همین موضوع باعث گرانی در بازار می شود.
یکی از دوستانم پیگیر گرفتن یارانه بچه دوقلویش بود که پلیس 10+ بیان کرد به بچه هایی که از اردیبهشت به دنیا آمده اند دیگر یارانه تعلق نمی گیرد.
 این همه می گویند کالاهای احتکاری را در نمایشگاه با ۴۰درصد تخفیف ارائه می دهند،اما وقتی ما به نمایشگاه رفتیم اصلا قیمت آن با بازار فرقی نداشت.جمعیت زیادی به نمایشگاه پاییزه مراجعه می کنند تا کالا هایی باقیمت های مناسب خریداری کنند.
 وضعیت امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، نمازخانه و صندلی برای نشستن مسافران در داخل بازارهای اطراف حرم اصلا مناسب نیست. خواهشمندیم  به این مسائل رسیدگی شودتا شرایطی در شأن مسافران باشد.
وضعیت بازار جوری است که  اجناس درهر مغازه ای به قیمت  های مختلف عرضه می شود لطفا مسئولان نظارت بیشتری داشته باشند.
شهرستان ها
به مسئولان شهرستان طرقبه شاندیز بگویید،برای وضعیت میوه فروشان حاشیه جاده بین ویرانی و چهل بازه چاره ای بیندیشند. هر روز شاهد توقف خودروها در حاشیه خیابان هستیم که باعث حادثه می شود.
چرا درباره رسوایی مالی و دستگیری فرماندار خواف و معاونش و دیگر همدستان وی هیچ گونه اطلاع رسانی نمی شود.
کنارگذر جنوبی شهرستان قوچان به دلیل بی توجهی مسئولان در حال تبدیل شدن به یک اثر باستانی است.
استاندار و نماینده چناران  مسجد و پارک محله 11 در شهر گلبهار را افتتاح کردند، اما اصلا 2 دقیقه هم بامردم صحبت نکردند.
 درشهرتایباد حداقل 30 آژانس تلفنی وجود دارد.اما تاکسیرانی سرویس مدارس را به یک آژانس واگذار کرد. خواهشمندیم مسئولان سرویس مدارس را بین تمام آژانس های دارای مجوز سطح شهر واگذارکنند.
راهداری باخرز اقدام به آسفالت جاده ای که به سمت تربت حیدریه است کرده است. این در حالی است که آسفالت سالم بود و مشکلی نداشت.اما الان کنده کاری و باعث دست انداز شده است.
آسفالت جاده قدیم مشهد به سمت نیشابور خیلی خراب است و دست انداز های عجیب و غریبی دارد.
ورزش
 خداداد عزیزی با اظهار نظرهایی که کرده، حتما انتظار دارد در تیم فوتبال پدیده سمتی به او بدهند.وی در تیم های ابومسلم ، پیام ، سپیدرود رشت و مشکی پوشان  حواشی زیادی داشت و تیم ها را به سوی نابودی کشاند حالا نقش نصیحت کننده را هم دارد.
زمین های خاکی زیادی در حاشیه شهروجود دارد که از مسئولان مربوط خواهشمندیم این مکان ها را به زمین های ورزشی تبدیل کنند .
شهرداری
چرا شهرداری در این وضعیت اقتصادی نرخ الیت را افزایش می دهد.لطفا به فکر مردم هم باشید.
شهرداری بیش از یک ماه است که خیابان شهید "هنرور" عبدالمطلب 7 را کنده کاری کرده و هنوز آسفالت نکرده است.
چرا شهرداری  طی چند سال1500خودروی توقیفی بلاتکلیف را در پارکینگ به بد ترین شکل نگهداری می کند.
الیت بدون دلیل حق کسر پارکینگ را برای مردم محاسبه می کند . تاکنون چند مورد برای من پیش آمده است.
لطفا پیگیری کنید که چرا بولوار نماز به سمت سیدی وصل نمی شود.