گردونه

‌واحدی نیکبخت:
من هم معتقدم عملکرد تیم ملی در جام جهانی خوب نبود

پیروز- پیش کسوت خراسانی فوتبال همانند "خداداد عزیزی"معتقد است،تیم ملی ایران در جام جهانی خوب بازی نکرد.به گزارش فارس،"علیرضا ‌واحدی نیکبخت"گفت:چرا برخی می‌گویند تیم ملی نتیجه خوبی در جام جهانی گرفته است؟ به نظر من هم ،تیم ملی ایران در جام‌جهانی روسیه، زیاد هم نتیجه خوبی کسب نکرد.البته خدا جواب دعای مردم را داد تا دل این مردم با این شرایط و مشکلاتی که دارند، شاد شود.اما ما در مقابل مراکش، عملکرد خوبی نداشتیم  و اگر دقیقه 90 به گل نمی‌رسیدیم بازی مساوی می‌شد و مطمئن باشید انتقادهای زیادی از تیم‌ملی صورت می‌‌گرفت و ما در گروه، با یک یا 2 امتیاز جام‌جهانی را به پایان می‌رساندیم.اما خدا هوای مردم ایران را داشت که توانستیم 4 امتیاز کسب کنیم. به نظرم، با این تعطیلی‌های لیگ و شرایطی که برای تیم ملی مهیا بود؛تنها  اگر از گروهمان صعود می‌کردیم، می‌توانستیم بگوییم عملکرد خوبی داشتیم.


ملی پوش خراسانی: شنا   و   پزشکی را با هم ادامه می‌دهم
پیروز- ملی پوش خراسانی  شنای ایران که به دلیل کنکور، قید حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی را زده بود به هدفش رسید."آریا نسیمی شاد" درگفت وگو با  مهر  گفت: خوشبختانه در رشته‌ پزشکی که به آن فکر می‌کردم  و برایم خوب بود؛ پذیرفته شدم. وی تصریح کرد:حالا دوباره  تمرینات شنا را آغاز کرده‌ام و پیشرفت بسیاری هم داشته‌ام و در نهایت در 4-3 ماه آینده به رکوردهای خودم خواهم رسید.او در پاسخ به این سوال که رشته پزشکی و پیگیری شنای حرفه ای تداخلی در اهدافش ایجاد خواهد کرد یا خیر؟ گفت: قطعا شنا را "حرفه ای" ادامه می‌دهم و باید درس های  دانشگاه را هم انجام دهم و هم اکنون نیز تمریناتم را در مشهد زیر نظر مربی ام  «مشتاق عشق» ادامه می‌دهم.


پایان مسابقات جودوی کارگران کشور؛خراسان رضوی کجا بود؟
بهروز- در پایان مسابقات جودوی قهرمانی کارگران کشور پس از تیم اصفهان ، تیم های زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند و خبری از تیم خراسان رضوی روی سکوهای برتر نبود.این رقابت ها در حالی با حضور ۲۴ استان از سراسر کشور در استان اصفهان و با حمایت فدراسیون ورزش های کارگری و توسط انجمن جودوی کارگران کشور پایان یافت  که زمانی طولانی،جودوکاران کارگر استان، قهرمان مقتدر مسابقات کشوری بودند و افت آن ها جای سوال دارد.