مدیرعامل الیت:

پارکینگ های مسقف و مکانیزه برای الیت دردسرساز است

مدیرعامل الیت گفت: هرکسی ادعا دارد، بیاید من همین امروز همه پارکینگ‌های مسقف و مکانیزه را به او واگذار می‌کنم، این پارکینگ‌ها فقط برای الیت هزینه‌بر و دردسرساز است. اسدی در گفت و گو با فارس اظهار کرد: مدیران عمدتا به صندوق رأی نگاه می‌کنند که براساس شعارهایی که داده‌اند باید جوابگو باشند و ما هرقدر منطق ترافیکی می آوریم، فایده‌ای ندارد. وی افزود: از منتقدان اصلی شیوه الیت بودم و این که اکنون در این سمت ام، هنوز هم منتقد خودمان هستم و می‌خواهم این مسائل را حل کنم اما صادقانه بگویم خیلی از این مشکلات را به سادگی نمی‌توان برطرف کرد.
اسدی تصریح کرد: در شرایط فعلی که هر مدیری دنبال محبوبیت بین مردم است، علاقه‌ای به افزایش قیمت پارک حاشیه‌ای بین مدیران وجود ندارد، دو موضوع «دغدغه مردم» و «برهه حساس کنونی» باعث شده است نتوانیم هزینه‌ها را افزایش دهیم. وی تاکید کرد: این واقعا عادلانه نیست که فردی برای پارک کردن در ساعت 8 شب در خیابان احمدآباد همان تعرفه‌ای را بدهد که برای ساعت 2 ظهر در خیابان معلم پرداخت می‌شود.
به چشم درآمدزایی برای شهرداری به الیت نگاه نکنیم
همچنین به گزارش ایسنا، نایب رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در واکنش به لایحه گرانی 25 درصدی الیت گفت: مردم نباید به چشم درآمدزایی برای شهرداری به الیت نگاه کنند، بلکه باید به الیت با دید رفع ترافیک، تأمین پارکینگ و افزایش رفاه عمومی نگاه کنیم.
شهناز رمارم افزود: من موافق افزایش تعرفه هستم  به شرطی که سامان دهی و منطق مناسبی برای آن وجود داشته باشد. با افزایش تعرفه یکسان در تمامی خیابان ها مخالف هستم.