رئیس شورای شهر مشهد:

نقش دستگاه قضایی در جلوگیری از تخلفات ساختمانی برجسته است

رئیس شورای شهر مشهد گفت: نقش دستگاه قضا در ممانعت از انجام تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرقانونی و خارج از ضابطه، به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهر بسیار برجسته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید سرزده از انبارهای اداره نظارت برساخت و ساز مناطق 2، 3 و 4 شهرداری مشهد، ضمن تشکر از دستگاه قضایی و قضات که در زمینه جلوگیری از تخلفات ساختمانی مدیریت شهری را کمک می‌کنند، اظهارکرد: تاکنون همراهی و همکاری بسیار خوبی میان دستگاه قضایی و مدیریت شهری وجود داشته است و از تمام فعالان این حوزه قدردانی می‌کنم. حیدری در ادامه با اشاره به حجم اجناس و مصالح ساختمانی دپو شده در این انبارها، گفت: شهروندان عزیزی که اموال آن ها به دلیل تخلفات ساختمانی در اختیار شهرداری قرار گرفته است، هرچه زودتر و در فرصت زمانی مشخص شده از سوی شهرداری برای بازپس‌گیری آن اقدام کنند.
حراست شود   تا امانت مردم  در مسیر انتقال و جابه جایی و نگهداری دچار خسارت نشود
وی تصریح کرد: برخی از اموال نگهداری شده در انبارها متعلق به سال های 92 و 93 است؛ این در حالی است که طبق قانون شهرداری موظف است تنها 9 ماه از این اقلام نگهداری و سپس با هماهنگی دادستانی و دستگاه قضایی برای برگزاری مزایده اقدام کند. وی با تاکید بر این که شهرداران مناطق باید با فوریت برای سامان دهی شرایط موجود تلاش و به نکات ایمنی و پدافندی در انبارها توجه کنند، افزود: کالاهای انبار شده به عنوان امانت در اختیار شهرداری است و باید از آن حراست شود تا در مسیر انتقال و جابه جایی و نگهداری دچار خسارت نشود.