برای اطلاع مسئولان

متفرقه
در بازار گل فتح آباد واقع در بولوار خیام شمالی، عابر بانک وجود ندارد.
در منطقه الهیه و بولوارهای مجاور (مجیدیه، سجادیه، محمدیه) بانک و عابربانک وجود ندارد که باعث زحمت مردم شده است.
احداث و فعالیت خانه های عالم در روستاها، عامل و زمینه ساز هدایت روستاییان عزیز و باعث انجام تبلیغ و اشاعه معارف اسلامی است. روستاها نیاز مبرمی به این مکان دارند و امیدواریم هیچ روستایی بدون این خانه ها نباشد.
چرا برای پدیده کاری انجام نمی دهند؟ همه زندگی مان را داده ایم، حالا هم هیچ کس رسیدگی نمی کند.
یکی از دلایل وقوع تصادف در ورودی شهرهای بزرگی مثل مشهد، کم عرض بودن معبرهای ورودی برای تردد تعداد زیاد خودروهای عبوری در ساعاتی خاص است.
پیشنهاد می کنم یک کمیته ضد تحریم در سازمان ها و شرکت های دولتی استان ایجاد شود، ضمن این که در بازه زمانی مشخص، نتایج را به استانداری اعلام کنند.
در پارکینگ فرودگاه مشهد، تعرفه پارکینگ طبقاتی با کمتر از ۴۸ ساعت توقف ۳۶ هزار تومان است و برای پارکینگ رو باز هم طبق بنر ورودی باید ۲۸ هزار تومان بپردازیم اما بابت ۲۳ ساعت توقف ۴۰ هزار تومان پرداخت کردم. در ضمن پارکینگ طبقاتی به دلیل تعمیرات پر از گرد و خاک بود و خودروام پر از خاک شده بود. به نرخ ها که اعتراض کردم به جز توجیه، چیز دیگری نشنیدم.
به عنوان یکی از سهام داران پدیده از مسئولان به خصوص قوه قضاییه می خواهم با فروش بخشی از ابنیه و املاک، مشکل تعداد زیادی از سهام داران را حل کنند.
اتوبوسرانی
از اتوبوسرانی خواهش می کنم اتوبوس های خط ۱۱ را نوسازی کند.
خط 831 تا میدان اول هاشمیه می آید. لطفا مسیر این خط را تا بولوار پیروزی ادامه دهید تا مردم راحت تر باشند.
خدمات دهی اتوبوس های مسیر 8 و 9 واقعا بد است. مگر این مسیرها مدیریت نمی شود؟ استدعا دارم پیگیری کنید.
هزینه هنگفتی صرف شد تا خط یک مترو از وکیل آباد تا نزدیکی حرم برود و خط ۲ از تقی آباد تا میدان شهدا، آن را کامل کند و خط 3 بی آرتی  هم از مسیر معلم به حرم مکمل آن باشد اما در کمال تعجب، اتوبوسرانی بیشتر خط 12 را تقویت کرده است.
شهرداری 
کال بعد از قلعه وکیل آباد را مانند پارک چهل بازه بسازید تا مردم از آن استفاده کنند.
از شهرداری تقاضا می شود برای سرعت در تردد اتوبوس های بی آرتی از پنج راه تا حرم، در خیابان نواب، نرده مخصوص بی آرتی نصب شود. متاسفانه ترافیک سنگین این خیابان، سرعت عملکرد اتوبوس ها را کاهش می دهد. دست کم یک ربع وقت ما در این ترافیک هدر می رود.
بعضی از وسایل بازی کودکان استاندارد نیست، چه کسی یا کسانی باید استاندارد وسایل بازی در پارک ها و فضای سبز را تأیید کنند؟
در خیابان شریعتی، حد فاصل امام خمینی(ره) تا کوچه حافظ، بدون اغراق دو سوم پیاده رو توسط مغازه داران اشغال شده است. لطفا شهرداری در این زمینه تمهیدی بیندیشد.
بازار
یک میوه فروشی در بولوار دانشجو هست که خیلی گران فروش است. بارها به تعزیرات شکایت کرده ایم اما فایده ای ندارد. اگر هم جریمه شود چند برابرش را با گرانی مجدد از مردم می گیرد.
یک ماه است دنبال پکیج 24000 شرکت ایرانی ... به قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان می گردم اما با 5.5 میلیون تومان هم در بازار پیدا نمی شود. اگر انبار محتکران پکیج در مشهد را پیدا کردید لطفا اطلاع دهید چون وصل اشتراک گاز منوط به نصب پکیج است.
شهرستان ها
خواهش می کنم گزارشی از وضعیت نابه سامان و عجیب و غریب بافت فرسوده یا همان پروژه زعفرانیه در تربت حیدریه تهیه کنید. با گذشت چند سال، این پروژه نه تنها هیچ گونه پیشرفتی نداشته بلکه مشکلات عدیده ای را نیز برای ساکنان و حتی کل شهر به وجود آورده است. خواهش می کنم به اطلاع استاندار محترم برسانید شاید ایشان رسیدگی کند.