چهره‌ها و خبرها

رئیس بازرگانی خارجی سازمان صنعت استان خبر داد:
رشد 185 درصدی ارزش صادرات فرش ماشینی استان در 4 ماه امسال
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در چهار ماه امسال، بیش از 4 هزار و 305 تن فرش ماشینی به ارزش حدود 40 میلیون و 500 هزار دلار از گمرکات استان صادر شده است. به گزارش روابط عمومی این سازمان، محمدعلی امیرفخریان اظهارکرد: صادرات فرش ماشینی استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی بیش از 200درصد و از لحاظ ارزشی حدود 185درصد رشد داشته است. وی افزود: یک سوم صادرات فرش ماشینی کشور توسط استان خراسان رضوی انجام می شود.
 
 
 
معاون استاندار مطرح کرد
بار فعالیت‌های حزبی
 بر دوش رسانه‌ها
معاون سیاسی استاندار گفت: عمده کارهای حزبی بر دوش رسانه‌ها افتاده است و این نهادها بر خلاف وظیفه خود کارهای احزاب را هم انجام می‌دهند. محمد رحیم نوروزیان در گفت وگو با تسنیم،گفت: ما در استان خانه احزاب را داریم  هر جا خانه احزاب به عنوان نماینده احزاب پیشنهادی داشته باشد ما هم پیگیری می‌کنیم .  آن ها باید بتوانند خود را با قانون جدید تطبیق دهند و ملاحظاتی را که در آن وجود دارد، باید مد نظرشان قرار بگیرد. این مسئله سبب می‌شود بار عمده کارهای حزبی بر دوش رسانه‌ها بیفتد و این نهادها بر خلاف وظیفه خود کارهای احزاب را هم انجام می‌دهند. 
 

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد:
جریمه 261 میلیاردی برای عدم ایفای تعهدات ارزی با شکایت بانک ملت
حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از صدور حکم 261 میلیارد ریالی برای عدم ایفای تعهدات یک شرکت خبرداد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ، حمیدرضا کریم گفت: با شکایت یکی از شعب بانک ملت مشهد به دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی، پرونده تخلف در شعبه هشتم بدوی استان تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت. کریم افزود: این شرکت دو حواله ارزی شامل 9 میلیون و 806 هزار یورو و 12 میلیون و 585 هزار یوان چین برای واردات کالا دریافت کرده و هیچ مدرکی برای واردات کالا ارائه نکرده است.