گوناگون

سینما
فیلم‌های کوتاه تابستان 97
مجموعه فیلم‌های کوتاه گروه هنر و تجربه ساعت 19:30 امروز در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران می‌شود. «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی، «تناوب» به کارگردانی علی خوشدونی‌فراهانی، «سکوت» به کارگردانی فرنوش صمدی و علی عسگری، «#ساعت_چهار» به کارگردانی عاطفه محرابی، «سایه فیل» به کارگردانی آرمان خوانساریان و «مارلون» به کارگردانی درناز حاجیها فیلم‌های کوتاه تابستانه هستند که در حال اکران در سینماهای هنروتجربه هستند.
 
 
 
 
 
تئاتر
آغاز اجراهای «دریاچه قو»
اجراهای نمایش «دریاچه قو» تازه‌ترین اثر رضا صابری در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد آغاز شد. 
این نمایش با نگاهی به باله جاودانه «ایلیچ چایکوفسکی» روی صحنه می‌رود و علیرضا ضیاءچمنی، ستایش رجایی‌نیا، ارسیا صنعتی، محبوبه سلطانی، عاطفه پوربهرام، نیلوفر کاظمی و شهره مُکری در آن ایفای نقش می‌کنند.
 تئاتر شهر مشهد در پارک ملت واقع شده و این شب‌ها از ساعت 20:30 با «دریاچه قو» میزبان تئاتردوستان است.
 
 
 
کتاب و کتاب خوانی
برانگیختن خلاقیت دانش‌آموزان
کتاب «برانگیختن خلاقیت دانش آموزان» توسط انتشارات به نشر منتشر و روانه بازار شد. پتی دراپو نویسنده این کتاب است و در مقدمه آن آمده: «برانگیختن خلاقیت دانش آموزان به شما مبنایی منطقی می‌دهد که چرا خلاقیت در تعلیم و تربیت مهم است و نیز ابزارها و راهبردهایی در اختیار قرار می‌دهد که کمک می‌کند خلاقیت ارادی و آگاهانه را در کلاس درس ایجاد کنید. این کتاب همچنین یک «نقشه راه خلاقیت» را نشان می‌دهد که از محیط کلاس درس شروع می‌شود».