اخبار

«بچه‌های آسمان»
 به یاد کودکان یمنی
نمایشگاه هنر مفهومی «بچه‌های آسمان» به یاد کودکان یمنی در محکومیت رژیم سعودی در محل نگارخانه اشراق برگزار می‌شود. مسئول دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: نمایشگاه هنر مفهومی «بچه‌های آسمان» با هدف محکوم کردن رژیم سعودی و نشان دادن بی‌تفاوتی سازمان‌های حقوق بشری نظیر یونیسف برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی حوزه هنری خراسان رضوی، اسدی این کارتونیست مطرح کشورمان ادامه داد: در این نمایشگاه که تلفیقی از هنرهای تجسمی، تصویری و ادبیات است، میزبان عموم مردم به ویژه کودکان مشهدی خواهیم بود تا همبستگی خود را هر چه بیشتر با مردم یمن نشان دهیم. این نمایشگاه ساعت 18 امروز در نگارخانه اشراق، واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی رضوی (حدفاصل هاشمیه 20 و 22) مشهد افتتاح خواهد شد.
 
 
نمایشگاه عکس «جلوه‌های مقاومت و ایستادگی»
همزمان با 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، امروز نمایشگاه عکس جلوه‌های «مقاومت و ایستادگی» در مشهد افتتاح می‌شود. این نمایشگاه شامل عکس‌های «سیدجلال حسینی زهرایی» است که از روزهای خاطره انگیز بازگشت آزادگان به ثبت رسیده است. 
نمایشگاه عکس جلوه‌های «مقاومت و ایستادگی» ساعت 12:45 امروز در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) در پارک ملت گشایش می‌یابد و زمان بازدید از آن تا اول شهریور   ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 تعیین شده است.