گردونه

افشاگری "خداداد" علیه 2 بازیکن!
پیروز- "خداداد عزیزی" پس از ترک باشگاه "سپیدرود"،حسابی از بعضی اتفاقات شاکی است.به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: «افشین قطبی روزی که از ایران رفت، از2 ملی‌پوش خیلی شاکی بود. حالا خداداد از این گفته که دو بازیکن در تیم ملی علیه قطبی کودتا کرده بودند و می‌خواستند زیرآبش را بزنند!او گفت: «من در سال ۱۳۸۹ که در تیم ملی نبودم هم خاطره از تیم ملی دارم. یکی از بازیکنانی که هنوز بازی می‌کند و یکی از بازیکنان سابق که الان مربی شده ، می‌خواستند قطبی را بردارند. آن ها به رحمتی، سیدجلال و چند نفر دیگر هم گفته بودند که بروند پیش سعیدلو و کار مربی را تمام کنند ولی بقیه این ماجرا را قبول نکردند.»البته بعد از آن مسابقات یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تیم ملی که لژیونر هم بود در دو مصاحبه معروف با برنامه نود و یک روزنامه ورزشی به شدت از افشین قطبی انتقاد کرد و این اصلا چیز عجیبی نیست و با یک سرچ ساده می‌توان دریافت روی صحبت خداداد با کدام بازیکن است!این اما تنها موردی نبوده که خداداد از آن پرده برداشته است. او در این مصاحبه تند از اردوی هنگ‌کنگ سخن گفته؛ این که یکی، دو بازیکن جوان وقت تیم ملی از فروشگاهی سرقت کرده بودند و اتوبوس تیم ملی را برای این سرقت، دو ساعت نگه داشته بودند!
مصاف امروز «سپیدرود» با« پدیده» 
بهروز-تیم فوتبال"پدیده خراسان"امروز از ساعت18و30 دقیقه در ورزشگاه"سردار جنگل"رشت در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر کشور،مهمان تیم "سپیدرود "است.به گزارش خبرنگار ما، این بازی در شرایطی برگزار می شود که تیم شمالی با جدایی سرمربی و بازیکن خراسانی اش (خداداد عزیزی و محمدرضا خرسندنیا) به مصاف شاگردان"یحیی گل محمدی"می رود.تیم"پدیده خراسان"هم اکنون در جایگاه دوم جدول(پس از پرسپولیس تهران)قرار گرفته در حالی که تیم شمالی در قعر جدول قرار دارد.در خور ذکر است در این بازی تیم میزبان به دلیل محرومیت،کاپیتانش(حسین کعبی)را نیز در اختیار نخواهد داشت.
مشهد، میزبان بانوان جهت‌یاب کشور
پیروز- نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی خراسان رضوی ازآغاز مسابقات جهت‌یابی بانوان کشور در مشهد خبرداد.به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان، "هانیه امانی" گفت:  این مسابقات ، در بوستان های ملت و وکیل آباد مشهد با حضور ١۵ تیم  تا٢۶ مرداد ادامه دارد ونفرات برتر نیز  به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیا در هنگ کنگ دعوت خواهند شد.