اخبار

درگذشت و به خاک سپاری پیکر خدمتگزار  ورزش تربت جام
تربت جام - اعلمی/ یکی از خدمتگزاران به ورزش تربت جام به تازگی درگذشت و به خاک سپرده شد.به گزارش خبرنگار ما "علی رفعتی فر" از سال 1350  یکی از حامیان ورزش شهرستان تربت جام  بود و در راستای حمایت مالی از نمایندگان ورزشی این شهرستان در مسابقات استانی و شهرستانی (به ویژه فوتبال)فروگذار نکرد.
وی که  حدود سه سال مبتلا به بیماری دیابت بود ، سرانجام در بیمارستان سجادیه تربت جام دعوت حق را لبیک گفت .
شایان ذکراست، مراسم تشییع پیکر علی رفعتی فر از محل اداره ورزش وجوانان شهرستان تربت جام انجام و پیکروی با حضور سرپرست اداره ورزش وجوانان و پیش کسوتان فوتبال این شهرستان تشییع و در گلزار"بهشت نبی(ص) تربت جام به خاک سپرده شد. گفتنی است ازسوی خانواده شادروان رفعتی فر، حتی هزینه مراسم سوم وی صرف تجهیز خوابگاه های ورزشی تربت جام شد .


نایب قهرمانی بانوی دونده سبزواری در مسابقات کشور
سبزوار - کلاته/ رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار از کسب عنوان نایب قهرمانی بانوی دونده این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
"مجید نصرا... زاده" در گفت وگو با "خراسان رضوی" اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها در ماده 100 متر 18 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در پایان " حمیده اسماعیل نژاد" موفق شد با رکورد 11:92 مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار بیان کرد: این بانوی دونده سبزواری سومین بانوی کشور محسوب می شود که 100 متر را زیر 12 ثانیه طی کرده است.


معرفی برترین های تنیس روی میز بانوان قوچان
قوچان، ایشان زاده/ یک دوره مسابقات تنیس روی میز  بانوان در دو رده سنی زیر و بالای ۲۰ سال برگزارشد که در رده سنی  زیر۲۰ سال این مسابقات : نازنین زهرا عاطفی ، کیانا عباسی و معصومه رضاییان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در رده بالای ۲۰ سال نیز: اکرم  اورج ، ویدا تواضعی و  نیکسا برزگر اول تا سوم شدند.