با حکم فرمانده سپاه امام رضا(ع)

مسئول قرارگاه رسانه ای استان  منصوب شد

نویسنده : میرزاده

با حکم فرمانده سپاه امام رضا (ع) مدیرمسئول روزنامه خراسان به عنوان مسئول قرارگاه رسانه‌ای استان معرفی شد.
به گزارش «خراسان رضوی»، معاون فرمانده سپاه امام رضا (ع) در امور اقشار، عصر دیروز در مراسم اعطای این حکم که با حضور «عباس محمدیان» رئیس بسیج رسانه استان برگزار شد، با اشاره به رسالت سنگین بسیج در شرایط حاضر، نیاز به کار هوشمندانه رسانه‌ای را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با شناسایی و به میدان آمدن نیروهای انقلابی و متعهد، فعالیت‌های رسانه‌ای به صورت همگرا و منسجم انجام شود.
نیازمند تبیین راهبردهای اساسی هستیم
سرهنگ پاسدار «یحیی سالاری» با اشاره به فعالیت هیئت های‌اندیشه ورز در بسیج افزود: برای جهت دهی و سرعت بخشیدن به این فعالیت ها، نیازمند تبیین راهبردهای اساسی هستیم و انتظار داریم با تشکیل قرارگاه قوی، منسجم، خالص و پیش برنده رسانه‌ای که بتواند جامعه را نیز با خود همراه سازد، در راستای تحقق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.
تلاش برای هم‌افزایی با سایر رسانه‌ها و دغدغه مندان انقلاب
مدیرمسئول روزنامه خراسان نیز با اشاره به سال‌ها هماوردی جبهه انقلاب با استکبار جهانی و شرایط کنونی، عبور از این مرحله حساس انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: اگر بتوانیم به سلامت از این پیچ تاریخی انقلاب عبور کنیم، مسیر ما تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) هموار خواهد شد.
 دکتر «محمدسعید احدیان» افزود: با وجود همه توفیقات و پیشرفت‌هایی که در عرصه انقلاب داشته ایم، تصویر ذهنی مردم از شرایط چندان مطلوب نیست و بخش مهمی از این تصویر ذهنی با شرایط عینی متفاوت است. لذا  لازم است رسانه‌ها در این عرصه ایفای نقش مؤثری داشته باشند. وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در هم افزایی با سایر رسانه‌های استان و با همراهی دغدغه مندان انقلاب، کار در این عرصه را با قدرت  پیش ببریم.