حوادث

فرماندار تایباد خبرداد:
۳باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در تایباد متلاشی شد

کلثومیان ‌/نشست شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان تایباد به ریاست فرماندار تایباد برگزارشد. حسین شرافتی راد فرماندار تایباد از انهدام سه باند مهم مواد مخدر در شهرستان مرزی تایباد خبر داد وگفت : دو باند توزیع مواد مخدر به صورت ترانزیت کارمی کردند که یکی از باندها با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) وباهمکاری نیروی انتظامی وهنگ مرزی و باند دیگر که از خارج استان قصد توزیع مواد در استان خراسان رضوی را داشت به همت نیروی انتظامی متلاشی شد. فرماندار تایباد افزود :سومین باند توزیع کنندگان قرص های اعتیاد آور و روان گردان به همت اداره اطلاعات شناسایی و متلاشی شد. وی از تلاش های نیروهای امنیتی وانتظامی شهرستان تقدیر کرد و از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر خواست در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تلاش جهادی وانقلابی کنند . در این نشست سرهنگ حسن ناگهانی فرمانده انتظامی شهرستان تایباد هم گفت : کشف مواد مخدر در شهرستان تایباد نسبت به مدت مشابه سال قبل دوبرابرشده است.


پلمب پاتوق سوداگران مرگ در بردسکن
نوری/ پلیس بردسکن با هماهنگی مقام قضایی شهرستان پاتوق پرخطر  فروشندگان مواد مخدر در شهر انابد را پلمب کرد. فرمانده انتظامی بردسکن به خراسان رضوی  گفت: درپی دریافت گزارش های مردمی مبنی بردایر شدن پاتوق دریکی از خیابان های شهر انابد موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک باب منزل مسکونی ، پاتوق معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد افیونی و موجب مزاحمت اهالی محل شده است.
سرهنگ عباس نظافتی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی، پلیس مبارزه با مواد مخدر با همراهی ماموران پاسگاه انابد در عملیاتی غافلگیرانه پاتوق مدنظر را بازرسی و ضمن دستگیری گرداننده 60 ساله محل ، مرد جوانی را نیز درحال استعمال مواد مخدر دستگیر کردند. وی با اشاره به کشف مقادیری مواد افیونی و آلات و ادوات استعمال دراین عملیات خاطرنشان کرد: به منظور حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی با دستور مقام قضایی پاتوق پلمب شد و متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.


معاون فنی جهاد کشاورزی تربت جام خبرداد:
آتش گرفتن 10 هکتار مزارع گندم تربت جام به دست افراد ناشناس

حقدادی /معاون‌ فنی مدیریت جهاد کشاورزی تربت جام به  خراسان رضوی گفت: از ابتدای برداشت محصول گندم در این شهرستان به دلایل نامعلومی تاکنون 10 هکتار از مزارع گندم  کشاورزان منطقه به دست افراد ناشناس به آتش کشیده شده و خسارت مالی به کشاورزان منطقه وارد کرده است.علی ممیزی افزود:آتش زدن گندم زارها در چهار مزرعه متفاوت منطقه‌ و در چهار نوبت  توسط افراد ناشناس و بااستفاده ازتاریکی شب بوده است که نیروهای امنیتی به جدوبه صورت عملیاتی پیگیر موضوع برای  شناسایی و دستگیری افراد متخلف و مجرم  هستند.وی تصریح کرد :پس از آتش گرفتن مزارع گندم کشاورزان با استفاده ازنیروهای مردمی و تجهیزات و ادوات کشاورزی  از ادامه آتش سوزی ممانعت به عمل آمد.