چهره ها و خبرها

مدیر فرودگاه سبزوار  خبرداد:
لغو پروازهای آسمان به فرودگاه سبزوار به مدت 31 روز

کلاته/ مدیر فرودگاه سبزوار گفت: تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان  به دلیل مشکلات ناوگان از اول تیر تا پایان تیرماه امسال در مسیر تهران - سبزوار و برعکس لغو شد. روشن بین در گفت وگو با خراسان رضوی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آسمان طی نامه ای به شماره 7375 به دلیل مشکلات ناوگان اقدام به باطل کردن 30 مسیر پروازی از اول تیر تا پایان تیرماه امسال کرد که پرواز های روز چهارشنبه فرودگاه سبزوار به مقصد تهران نیز در این مسیرها قرار دارد. وی افزود: فرودگاه سبزوار در تمامی روزهای هفته در مسیر تهران - سبزوار پرواز دارد که از سوی شرکت های هواپیمایی آسمان ، ماهان و آتا انجام می شود.وی افزود: پروازهای روزهای دوشنبه و چهارشنبه فرودگاه سبزوار را شرکت هواپیمایی آسمان برعهده دارد.

 

مدیر جهاد کشاورزی جوین خبرداد:
افزایش ۳ برابری جذب اعتبارات لوله گذاری آب کشاورزی در جوین

شمس آبادی/ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به اجرایی شدن 52 کیلومتر عملیات انتقال آب با لوله در این شهرستان گفت: 100 درصد اعتبارات تخصیص یافته جذب شده واعتبارات نسبت  به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است . مهندس علی رضا هاشم آبادی استفاده بهینه از آب کشاورزی و بهبود بهره وری انتقال آب آبیاری در راستای مقابله با خشکسالی را  از جمله اهداف اجرایی این طرح دانست و افزود:  از 2000 کیلومتر نیاز این شهرستان تاکنون فقط 800 کیلومتر اجرایی شده است.   وی تصریح کرد :باید در جهت اختصاص اعتبار 1200کیلومتر نیاز این شهرستان مساعدت لازم از طرف دولت محترم صورت گیرد.

 

رئیس اداره امور عشایر بردسکن خبرداد:
تخصیص بیش از 19 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر بردسکن

نوری/ رئیس اداره امور عشایر بردسکن از تخصیص بیش از 19 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر این منطقه خبرداد. خاکشور گفت: طی سال 96 تاکنون به جز اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری که مبلغی از محل آن اعتبارات تخصیص یافت ، مبلغ 16 میلیارد ریال تسهیلات 10 درصد یک ساله و مبلغ 3.5 میلیارد ریال تسهیلات 4 درصد با بازپرداخت 5 ساله به عشایر بردسکن اختصاص یافته است.وی از توجه ویژه دولت و پیگیری های فرماندار بردسکن و مدیرکل امور عشایر استان به حوزه عشایر این شهرستان تقدیر کرد و گفت: در گذشته اگر تسهیلاتی به دامداران روستاها و شهرها اختصاص می یافت تا زمانی که عشایر از موضوع مطلع می‌شدند این تسهیلات به پایان رسیده بود اما اکنون تسهیلات ویژه عشایر جداگانه اعلام می‌شود.