برای اطلاع مسئولان

مخابرات
با چه زبانی باید به مخابرات اعلام کنیم به پیام تبلیغاتی نیازی نداریم؟ چرا هر روز وقت و بی وقت پیامک تبلیغاتی برای ما ارسال می شود؟ هر چقدر هم که به امور مشترکین مراجعه می کنیم کسی پاسخ گو نیست.
اتوبوسرانی
معاون بهره برداری اتوبوسرانی علت اصلی افزایش نیافتن ساعات کاری اتوبوس ها را کمبود راننده اعلام کرده است اما از راهکار و مشکل استخدام نکردن راننده هیچ سخنی نگفته است.
مسئولان شعار استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می دهند، حداقل وضعیت سرویس دهی را منظم کنند. در ابتدای صبح برای مراجعه به محل کار نیم ساعت انتظار برای خط ۹۳ اصلا قابل توجیه نیست.
55  مینی بوس در پایانه اتوبوسرانی در حال خاک خوردن است در حالی که ما باید از مینی بوس های فرسوده استفاده کنیم. چه کسی مسئول است؟ شهرداری و شورای شهر پاسخ گو باشند.
سازمان ترافیک
چهارراه بولوار توس- ساجدی به شدت نیازمند یک پل هوایی است. این جا بسیار تصادف می شود و ترافیک هم سنگین است.
همراه اول
چرا آنتن دهی همراه اول در خیابان خزانه داری27 ضعیف است؟
شهرداری
در انتهای لادن 48 زمین بایر بزرگی به حال خود رها شده است. لطفا شهرداری منطقه در صورت امکان و پس از مشخص شدن وضعیت مالکیت این زمین برای ایجاد فضای بازی و فضای سبز اقدام کند.
چرا به تازگی ورود به شهرداری تا این اندازه سخت شده است؟ مگر شهرداری مکانی عمومی برای رسیدگی به مشکلات مردم نیست؟ پس چرا برای ورود به شهرداری باید از هفت خان رستم بگذریم؟
در خیابان علیمردانی ٣٨ نبش شهید گریوانی ٤ یک زمین خالی قرار دارد که شهرداری چند اصله درخت در آن کاشته  است. از شهرداری منطقه می خواهم با گذاشتن چند وسیله بازی کودکان، زمینه استفاده بهتر از این فضا را فراهم کنند.
دیوار منزلی قدیمی در خیابان عبادی ... و در مجاورت دبیرستان دخترانه در حال ریزش و تخریب است. با 137تماس گرفته ایم پس از بازدید فقط یک نوار زرد رنگ آن جا کشیده اند و به صاحب ملک هم فقط اخطار 15 روزه
 داده اند اما پس از گذشت یک ماه خطر همچنان وجود دارد آیا باید حتما مرگ و میر اتفاق بیفتد و بعد مسئولان دنبال مقصر بگردند؟
حدود سه ماه پیش از طرف شهرداری برای لای روبی جوی های خیابان 17 شهریور کوی شهید صدوقی (چهنو) اقدام کردند. از این بابت متشکریم اما آسفالت گودال ها کنده شده و این گودال ها همچنان محل جمع زباله شده است.
خواهش می کنم شهرداری به برخی مشکلات بولوار هاشمیه رسیدگی کند. برای هاشمیه 67 تابلویی وجود ندارد. چون انتهای این بولوار شیب است حتما به پل عابر پیاده نیاز دارد. گل کاری ها بیشتر شمشاد است تا گل های تابستانی. در راسته این بولوار هم نیازمند نیمکت برای نشستن هستیم.
آموزش و پرورش
آموزش و پرورش تبادکان اعلام کرده از خرداد ماه دیگر به معلمان بازنشسته فیش حقوقی پرداخت نمی کنند و باید از کافی نت فیش حقوقی را دریافت کنند. فکر نمی کنم این رفتار درست و در شأن معلمان باشد.
متفرقه
شهرک حجت آباد در جاده کنه بیست سالن ورزشی و امکانات تفریحی و اتوبوس ندارد.
از زمان مشکل پدیده معطل شش میلیون تومان پولم هستم و هنوز پرداخت نشده است.
لطفا درباره پارک کامیون ها در شهرک پردیس خیام شمالی ۶۳ گزارش تهیه کنید آخر شب ها این محل به پارکینگ کامیون ها تبدیل می شود.
متأسفانه با این اوضاع بی پولی مردم، در مرکز جهاد دانشگاهی از امتحان دادن دانشجویانی که بدهی به مرکز داشته باشند جلوگیری می کنند. خواهش می کنم پیگیری کنید تا آن هایی که مشکل مالی دارند بتوانند مشکل شان را حل کنند.
مرکز جهاد دانشگاهی مشهد دو ترم است شروع به سخت گیری در خصوص شهریه کرده و تا تسویه حساب کامل اجازه امتحان به دانشجویان نمی دهد. این موضوع باعث فشار اقتصادی و روانی روی دانشجویان شده است. ممنون می شوم پیگیری کنید.
افزایش 40 درصدی هزینه مهدهای کودک واقعا زیاد است. من کارمند آموزش و پرورش و اجاره نشین هستم. حقوق من قرار است 10 درصد اضافه شود ولی کلیه هزینه ها 30 تا 40 درصد اضافه شده است. از مسئولان خواهش می کنم جلوی افزایش بی رویه قیمت مهدهای کودک را بگیرند.
بهداشت و درمان
سونوگرافی بیمارستان فارابی مشهد با آن عظمت، تعطیل است و یک کاغذ زدند که ظرفیت تکمیل است. تا کی این ظرفیت باید تکمیل باشد؟
نیروی انتظامی
برخی قاچاقچیان در بولوار توس 91 از پاسی از شب تا 4 صبح با موتور رفت و آمد می کنند و مواد می فروشند. از نیروی انتظامی درخواست رسیدگی دارم.
راهنمایی و رانندگی
وقتی پلیس خودروهای خودش را در پیاده رو پارک
 می کند و اعتراض هم که می کنیم جواب سربالا می دهند و می گویند ما پلیس هستیم و هر جا دلمان بخواهد پارک
 می کنیم، آیا می توان از مردم توقع رعایت قانون داشت؟