اخبار

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در خراسان رضوی اعلام کرد:
رقابت بیش از 13 هزار داوطلب آزمون دکترا در استان

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در خراسان رضوی گفت: 13 هزار و 627 داوطلب از استان، روز گذشته در آزمون نیمه متمرکز دکترای 97  با یکدیگر به رقابت پرداختند. دکتر علی گنجعلی به ایسنا گفت: 231 هزار و 391 نفر از سراسر کشور در آزمون دکترای نیمه متمرکز 97 شرکت کرده‌اند که تعداد آن‌ها نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد کاهش یافته است. وی افزود: از 13 هزار و 627 داوطلب استان در آزمون دکترا، شش هزار و 75 نفر زن هستند که 5/44 درصد این مجموعه را تشکیل می‌دهند، همچنین هفت هزار و 552 نفر را نیز داوطلبان مرد تشکیل می دهند.
دکتر گنجعلی با اعلام این که تعداد کل داوطلبان در شهر مشهد 11 هزار و 32 نفر است، تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار و 801 نفر را زنان و پنج هزار و  951 نفررا مردان تشکیل می‌دهند. وی افزود: آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 97 در هفت گروه آزمایشی و 246 کد رشته امتحانی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه و نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی، پیام‌نور و پردیس‌های خودگردان برگزار شد.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یادآور شد: نتیجه اولیه این آزمون نیز به صورت کارنامه در هفته آخرفروردین ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام خواهد شد.


با حضور پیش کسوتان فوتبالی و به همت انجمن ام اس استان برگزار شد
جشنواره غذا به نفع بیماران ام اس

به همت انجمن ام اس استان و با حضور پیش کسوتان فوتبال کشور و تعدادی از بازیگران سینما و تئاتر، جشنواره غذا به نفع بیماران مبتلا به ام اس در مشهدبرگزار شد. به گزارش روابط عمومی انجمن ام اس خراسان رضوی، این جشنواره پنج شنبه گذشته با حضور حمید استیلی، حسین کلانی و خداداد عزیزی از بازیکنان پیش کسوت فوتبال، حسن کامرانی فر و محسن ترکی از داوران مطرح فوتبال کشور و همچنین بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون به نفع بیماران ام اس استان برگزار شد.


برگزاری مانور اطفای حریق در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد
مانور اطفای حریق با استقرار هشت خودروی آتش نشانی، روز پنج شنبه در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد انجام شد.
 به گزارش ایرنا، دکتر علی خورسند معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: هدف از برگزاری این مانور، حفظ آمادگی تیم های امدادی و اطفای حریق در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان امام رضا (ع) مشهد است.