یــادداشــت خــوانــنــدگــان

پاسخ همراه اول درباره بسته های اینترنت قانع کننده نیست

نویسنده : دلاوری
مدتی پیش در یکی از گزارش های چاپ شده در صفحه پیگیری حرف مردم، گلایه های شهروندان درباره مشکلات بسته های اینترنتی همراه اول چاپ شد که درست و به جا بود. جالب پاسخی بود که مسئول مربوط در همراه اول به موضوع داده بود که اصلا قانع کننده نبود. بنده به عنوان یکی از مشترکان همراه اول که با این مشکل درگیر هستم به عنوان مثال به نمونه ای از ایرادهای موجود در بسته های اینترنتی ارائه شده توسط همراه اول می پردازم.
شهریورماه امسال که هنوز سه ماه هم از آن نگذشته است، بسته 365 روزه (یک ساله) از همراه اول خریداری و هزینه آن را هم پرداخت کردم. چندروز پیش بود که پیامک همراه اول برای من ارسال شد با این مضمون که «شما 85 درصد از حجم بسته اینترنتی خریداری شده را مصرف کرده اید و 15 درصد باقی مانده است!» دود از سرم بلند شد که هنوز سه ماه نشده، چطور حجم اینترنت یک ساله من رو به پایان است؟ دلم خوش بود بسته یک ساله دارم و هرماه نیاز به شارژ مجدد اینترنت ندارم اما انگار اشتباه تصور می کردم! با این اصطلاحاتی که مسئولان همراه اول در توجیه مشکل بیان می کنند و افرادی که اطلاع کافی ندارند و سر از آن در نمی آورند پی می برم که گاه به نوعی به مشترکان اجحاف می شود و همراه اول پاسخ درست و دقیقی به مردم نمی دهد. در این مدتی که بسته یک ساله را خریداری کردم شاید هر چندروز یک بار سری به شبکه های اجتماعی می زدم و پیام های مربوط را چک می کردم. نه دانلودی داشته ام  نه کار اینترنتی خاصی که دیتای زیادی مصرف کند. قبل از خرید بسته با خودم گفتم با خرید سالیانه بسته در هزینه پرداختی ماهیانه صرفه جویی کنم و هرماه بین 15 تا 17 هزارتومان پرداخت نکنم. اما حالا پس از دو یا سه ماه، همراه اول اعلام کرده بسته سالانه درحال اتمام است. این رفتار همراه اول باعث بی اعتمادی مشترکان می شود. با این شیوه و ندادن پاسخ منطقی چاره دیگری به ذهنم نمی رسد جز این که از همراهی با همراه اول دل بکنم! همراه اول برای افرادی همچون من که اطلاعی از نوع خرید بسته های اینترنتی ندارند، اطلاعات را شفاف تر و کامل تر ارائه کند.
 
 ستون یادداشت خوانندگان به بیان نظریات  و حرف های مردم در حوزه های مختلف می پردازد که الزاما مورد تأیید روزنامه نیست. شما مخاطبان گرامی روزنامه خراسان رضوی می توانید مطالب، یادداشت ها و دلنوشته های خود را برای ما ارسال کنید تا در همین ستون منتشر شود.  مطالب خود را به شماره تلگرام  09393333027 ارسال کنید.