برای اطلاع مسئولان

شهرداری
 لازم است قبل از احداث خط بی آرتی خیابان قرنی جوی های آب این بولوار که عمیق و فاقد لبه است، پوشانده شود.
 مسیر بی آرتی خیابان توحید مزایایی دارد اما به هرحال نواقصی هم دارد که باید برطرف شود. یکی از نواقص ایمن سازی مسیر عبور عابران پیاده از عرض خیابان است. با توجه به این که سرعت اتوبوس ها در این مسیر زیاد است، عبور عابران از عرض خیابان خطرناک خواهد بود ، بنابراین باید برای احداث پل عابرپیاده همانند آن چه در خطوط بی آرتی تهران اجرا شده است فکری بکنید.
 در صورت امکان، طرح زوج و فرد را در کل شهر مشهد اجرا کنید، دانش آموزان از مدرسه به موقع به منزل نمی رسند، ترافیک، آلودگی و .... اعصاب همه را خرد کرده است.
 کارگران شهرداری منطقه ۷ ناحیه ۳، ۴ و ۵ ؛ پیمانکار نه با ما قرارداد بسته و نه کسی هم برای بازدید آمده و از حال کارگران اطلاعی حاصل نشده است. هر روز هم کارگر کم می کنند. لطفا پیگیری کنید. با تشکر.
 حدفاصل میدان استقلال، آزادی، میدان معلم و همچنین میدان قائم و فهمیده، حجم ورودی خودروها زیاد است ولی ورودی آن کم عرض است. لطفا برای کم کردن ترافیک در این مناطق فکری کنید.
نیروی انتظامی
 چند شب پیش برای خرید با خانواده به میدان 17 شهریور رفتیم، موقع برگشت متوجه شدم باتری خودرو سرقت شده است. مگر نیروی انتظامی در این منطقه گشت ندارد؟
جهادکشاورزی
 مسئولان جهاد کشاورزی خراسان رضوی که زعفران را از کشاورزان به قیمت تضمینی می خرید، چون به صورت قسطی پول آن راپرداخت می کنید، استفاده آن به جیب دلال و پولدارها می رود، چون کشاورز به کارگران و بازار بدهکار و مجبور است برای فراهم کردن پول نقد در هر کیلو حداقل یک میلیون و 500 هزار تومان ضرر کند. کشاورز را بی بنیه و بدهکارکرده اید.
تامین اجتماعی
 برای سرماخوردگی همسرم ساعت ۱۸ به کلینیک تامین اجتماعی در قاسم آباد مراجعه کردم. درحالی که همسرم به شدت تب و لرز داشت، دفترچه را به پذیرش دادم اما اعلام کردند باید از صبح تلفنی وقت می‌گرفتید و به این صورت پذیرش نداریم. مگر تب و لرز از صبح خبر داده بود؟ چرا این طور با مردم برخورد می کنید؟
اداره کار
ریاست اداره کار مشهد، بیشتر مدیران مهدکودک های سه ستاره برای پرداخت حقوق مربیان خود با توجه به مسئولیتی که این مربیان دارند کمترین حقوق را پرداخت می کنند و در ابتدا با مربیان خود قراردادی کاملا یک طرفه می بندند تا مربی نتواند به آن چه مدیر پرداخت می کند اعتراض کند. لطفا رسیدگی کنید.
اتوبوسرانی
بنابر اظهارات مدیر محیط زیست شهرداری مشهد درباره استاندارد وسایل نقلیه سنگین به خصوص اتوبوس های شهری، ایشان این استاندارد را تایید نکردند که ریاست محترم اتوبوسرانی به آن مفتخرند. درضمن پس این همه اتوبوس و مینی بوس فرسوده که در شهر تردد می کنند از کجا آمده است؟
 ونی که از بولوارتوس به سمت قاسم آباد می رود خیلی دیر می آید و خیلی هم شلوغ است. خیلی از مسافران داخل ون جا نمی شوند. از سازمان اتوبوسرانی مشهد تقاضا داریم به جای ون اتوبوس برای این مسیر در نظر بگیرد.
ورزش
 مسئولان تیم پدیده چرا به فکر طرفداران این تیم نیستند؟ شش امتیاز از دست دادید آن هم در شرایطی که تیم به این خوبی داریم.
 عرض تسلیت خدمت خانواده های داغ دار مشهدی که عزیزان خود را درحادثه دلخراش اشترانکوه از دست داده اند. غم از دست دادن عزیزان خیلی سنگین و غمبار است. درگذشت این عزیزان و ورزشکاران قلبمان را سنگین کرده است، از خداوند بزرگ می خواهیم به خانواده های داغ دار این عزیزان صبر عطا فرماید.تسلیت ما را بپذیرید.
آستان قدس
از آستان قدس محترم خواهشمندیم وضعیت سند باغات و زمین های زراعی شهرستان کاشمر را معین کند که قابل خرید و فروش شود.
راهنمایی و رانندگی
 از راهنمایی و رانندگی تقاضا دارم نظارت بیشتری بر کوچه های یک طرفه خیابان طبرسی شمالی ۲۸ و ۳۰ داشته باشد؛ به خصوص صبح ها زمان سرویس مدارس .برخی از رانندگان اصلا رعایت نمی کنند.
شهرستان ها
 در ییلاقات جاغرق مغازه دارم، ماهیانه سه میلیون تومان اجاره می دهم اما از زمانی که دکه ها و بلال فروش ها آمدند کاسبی ما نصف شده است. شهرداری جواب گو نیست، اداره بهداشت، دارایی و اصناف هرسال به ما مراجعه می کنند و به این موضوع رسیدگی نمی کنند. لطفا پیگیری کنید.
 ایستگاه گلبهار را به پایانه آزادی انتقال دهید.
 بارها و بارها به راهنمایی و رانندگی و مسئولان شهرداری تربت جام اعلام کردیم سرعت زیاد موتورسواران در انتهای خیابان شهید نصرالهی روبه روی مسجد محمدیه خطرات زیادی را برای مردم این محله به وجود آورده است که با نصب سرعت گیر از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می شود ولی متاسفانه اقدامی نشده است.
 آقای فرماندار، آقای مسئول اداره کشاورزی گناباد، قنات روستای نوده گناباد را دریابید.
شرکت گاز
 به آقای مدیرعامل شرکت گاز بفرمایید اگر می خواهند آبونمان را به قبل از هدفمندی یارانه ها برگردانند گازبها را هم بر اساس قبل محاسبه کنند.
بازتاب
 در ستون دوربین خوانندگان 16 آذر، شهروند خبرنگار در خصوص نصب تیرهای برق در فاصله یک متری دیوارها انتقاد کرده بود. برادر عزیز، اگر این ستون ها چسبیده به دیوار منازل نصب شود که نردبانی می شود برای سارقان. پس اداره برق استاندارد را رعایت کرده است.