گوناگون

نگارخانه
«مفاهیم خیالی» در آرتین
نمایشگاه چیدمان عکس «مفاهیم خیالی» در نگارخانه آرتین مشهد برپا شده است. 
در این نمایشگاه آثار «آرمین صابونی» در معرض دید عموم قرار گرفته است و همه روزه از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه مندان به این هنر خواهد بود. نمایشگاه «مفاهیم خیالی» که از 16 آذر گشایش یافته است تا 21 همین ماه به کار خود ادامه خواهد داد. نگارخانه آرتین در خیابان احمدآباد، قائم 8 واقع شده است.
 
 
 
 
 
 
سینما 
«وقتی برگشتم» در هویزه 
اکران فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» در پردیس سینمایی هویزه مشهد آغاز شده است. کارگردان و تهیه کننده این فیلم سینمایی «وحید موسائیان» است و رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، سحر آربین، احترام برومند و سروش صحت بازیگران آن هستند. در خلاصه داستان فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» آمده است: «خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد، واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد».
 
 
 
 
تئاتر
«پینوکیو» به صحنه آمد
نمایش موزیکال « پینوکیو»  از 23 آذر روی صحنه می رود. این نمایش به نویسندگی و کارگردانی «فرشید تمری» و تهیه کنندگی «عبدالرضا افشار زاده» آماده نمایش شده است و رضا بیابانی، حسن نامجو،  نیلوفر میرنژاد و وحید حسن پوراز جمله بازیگران آن هستند. نمایش «پینوکیو» هر شب ساعت 18 در سالن رافت، میزبان هنردوستان خواهد بود. محل نمایش در بولوار لادن، لادن 35، بین گلدیس 10 و 12 سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی رافت است .