با خبرنگاران

نوری- منتخب اول مردم خلیل آباد از سمت شورای شهر در خلیل آباد استعفا کرد. غلام رضا توکلی ، رئیس شورای شهر خلیل آباد، درباره این خبر مهم به خراسان گفت: استعفای دکتر بهشتیان ، نفر اول ومنتخب مردم شهر خلیل آباد را در فضای مجازی دیدم وهنوز به شورا نامه ای نیامده است. وی با اعلام این که نامبرده 3500 رای مردم این شهر را پشتوانه کاری خود داشت بنا به دلایلی که در نامه استعفای خود آورده است، استعفا کرده است .
اصغری-طرح «قاضی مدرسه» با حضور دادیار دادگستری فریمان در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه شهید ندادادی این شهر برگزار شد.
نوری-معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: بیمه محصولات کشاورزی یکی از مهم ترین راه های ایجاد امنیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است. 
*مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کلات از اجرای طرح گردشگری اتاق مهمان در این شهرستان خبر داد و گفت: کلات 116 اثر تاریخی و گردشگری دارد.
کلاته-رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سبزوار از آغاز طرح زمستانی در جاده این شهرستان خبر داد و گفت: سه راهدارخانه در قالب هشت اکیپ با بیش از 36 دستگاه ماشین‌آلات شبانه‌روز در فصل زمستان به مسافران و زائران امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند. 
عابد خراسانی-نخعی رئیس بهزیستی طرقبه شاندیزگفت: طی امسال تعهد شهرستان ایجاد50شغل پایدار برای مجموعه تحت پوشش بوده که باتلاش همکاران وپیگیری به عمل آمده باافزایش 180درصدی وایجاد90شغل توانسته ایم مقام نخست انجام تعهدات اشتغال در استان را به دست بیاوریم که این امر مرهون تلاش همه عزیزان وحمایت های ویژه فرمانداری از حوزه بهزیستی است. 
حقدادی-معاون فرماندار تربت جام در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با اخطار جدی به مدیران حوزه اشتغال گفت: مدیران عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برای جذب 100 در صدی اعتبارات مشاغل خانگی کمر بندها را محکم ببندند و اجازه ندهند تسهیلات برگشت داده شود.