اخبار

فرماندار جدید درگز امروز
معرفی می شود
 مقصودی- طی حکمی از سوی وزارت کشور محمد حسن فرهادی فرماندار فعلی کاشمر به عنوان فرماندار درگز منصوب شد و امروزبا حضور معاون سیاسی و انتظامی خراسان رضوی دردرگز معرفی خواهدشد.حمیدی، فرماندارفعلی درگز صبح دیروز درپایان جلسه شورای اداری درگز اظهار کرد: باتوجه به این که بعدازبرگزاری انتخابات پس از30 سال خدمت به دنبال انتقال یا بازنشسته شدن خودبودم درچندروز گذشته از استانداری خراسان رضوی درخواست انتقال به شهرستان دیگری را داشتم که خوشبختانه موافقت شد و قرار است روز چهارشنبه در شهرستان تربت جام به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شوم. گفتنی است آقای فرهادی قبلا دردرگز ریاست آموزش و پرورش این شهرستان را به عهده داشت .
شهرداران شهرستان درگز
 معرفی شدند
 مقصودی-در جلسه شورای اداری شهرستان درگزکه درمحل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، آقایان یزدان پناه ، هاشمی نیا ،ولیخانی و جواد پور به عنوان شهرداران درگز ، لطف آباد ، چاپشلو و نوخندان معرفی شدند و طی مراسم ویژه ای سوگند یاد کردند.دراین جلسه، مدیر کل شهری و امور شوراهای استانداری خراسان رضوی شاخصه های مدیریت شهری را یادآور شد و افزود: یک مدیر باید تعامل درامور ، تعهد، تخصص و تدبیر در کار را مدنظر خود داشته باشد و اداره اموربه غیر از این ها چندان موثر نخواهد بود .
علوی بررعایت مقررات قانونی درامور تاکید کرد و افزود: مسئولان باید کاری کنند که مردم احساس کنند قانون به خوبی اجرا می شود و باید یک مسئول از حرکت های فردی و سلیقه ای پرهیز کند. 
افتتاح اولین و تنها مرکز تخصصی مامایی در بردسکن 
نوری- در مراسمی با حضور حجت الاسلام مصوری، امام جمعه موقت بردسکن ، دکتر حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان ، مجمع خیرین سلامت و جمعی از متخصصان و پزشکان اولین و تنها مرکز تخصصی مامایی در این شهرستان افتتاح شد. دکتر حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن راه اندازی این مرکز تخصصی را به فال نیک گرفت و ضمن تشکر از زحمات و خدمات خانم حاجی نژاد گفت: این کلینیک با مدیریت خانم حاجی نژاد کارشناس مامایی با 20 سال سابقه کار خدمات مامایی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان راه اندازی شده است و کلیه خدمات مامایی در این مرکز انجام می شود.