شهر و استان در شبکه‌های اجتماعی

  هنگامه قاضیانی، بازیگر خراسانی به تازگی درحاشیه اکران فیلم «یک قناری یک کلاغ» به کارگردانی اصغر عبداللهی بیان کرد: در این فیلم، سخت‌ترین نقش اش را بازی کرده است. او در بیان دلیل دشواری کار گفت:«وقتی فیلم‌نامه را به من دادند نگفتند به طور جدی قرار است، این فیلم را بازی کنم و من هم مرتب به گزینه‌هایی که می‎توانند این نقش را بازی کنند، فکر می‎کردم اما از لحظه‌ای که فیلم‌نامه را خواندم، آرزوی آن را داشتم که در این فیلم باشم. می‎دانستم هربازیگری این نقش را بازی کند، کارش خیلی سخت است. سخت‌ترین بخش آن هم این بود که ۷۰ درصد کار صدای سر بود. بسته بودن یک چشم شخصیت هم کار را دشوارتر می‌کرد،چرا که در این وضعیت بخش زیادی از زبان بازیگر از او گرفته می‌شد. حالا در چنین شرایطی، بازیگر باید بتواند سرسنگینی افراد این خانه را هم نشان دهد. در تمام نقش‎هایم تا به امروز و تا آخر عمرم معتقدم این پرسوناست که به من ورود می‎کند و این من هستم که از او یاد می‎گیرم.» 
 
 
 
 
  قوچان نژاد مهاجم افتخارآفرین کشورمان که در هلند برای تیم هیرنفین پا به توپ می‌شود، در تازه‌ترین بازی این تیم مقابل «ونلو» روی نیمکت نشسته بود. موضوعی که دور از چشم رسانه‌ها نماند. گزارشگر روزنامه لوی‌واردرکورانت به این موضوع در قالب تحلیلی پرداخت و نوشت: هفته قبل برای نخستین بار قوچان‌نژاد نیمکت‌نشین شد و این هفته نیز مقابل ونلو، همان تجربه را یک بار دیگر کسب کرد.این نشریه اظهار کرد به نظر می‌رسد گلزن ایرانی زیاد مورد توجه یورگن اشترپل، سرمربی تیم نیست. به باور گزارشگر این نشریه فوروارد ایرانی به دلیل گل نزدن که ناشی از نداشتن آمادگی کامل است، در بازی‌های تیم هلندی، در ترکیب اصلی جای نگرفته است. نویسنده این نشریه در مقاله خود به حرف‌های گذشته بازیکن خوش‌اخلاق ایرانی اشاره کرده که در مصاحبه‌ای گفته بود برای یک فوروارد، داشتن آمار گلزنی بسیار حائز اهمیت است. 
 

 

  خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره این که ایران چگونه می‌تواند خود را به جام جهانی روسیه برساند به خبرگزاری «آنا» گفت: «شاه‌کلید صعود ایران از گروهش در جام جهانی برتری برابر مراکش است. البته مراکش تیمی است که بیشتر بازیکنان اصلی‌اش در تیم‌های خوب فوتبال اروپا بازی می‌کنند ولی این دلیل نمی‌شود که ما نتوانیم از سد این تیم عبور کنیم. پل صعود ما از گروه‌مان برتری مقابل مراکش است. اگر این تیم خوب آفریقایی را شکست دادیم آن‌وقت برای گرفتن امتیاز از اسپانیا و پرتغال می‌توانیم امیدوار باشیم.» 

 

 

  این عکس جالب دیروز توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرد. در توضیح آن آمده بود: تولد بره‌ای در روستای سلطان‌ میدان نیشابور با عکس قلب روی بدنش.