با خبرنگاران

*رئیس دانشگاه حکیم سبزواری از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان این دانشگاه با دانشگاه دامغان برای توسعه فعالیت‌های علمی و فناوری خبر داد.
خاکشور/ با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی و مدیران اجرایی شهرستان رشتخوار، محسن زاهدی به عنوان شهردار و ذی حساب شهرداری رشتخوارمعارفه و منصوب شد.
غضنفری- کارگاه آموزشی حقوق کودک به همت فرمانداری تربت حیدریه وبا همکاری دادگستری،آموزش و پرورش و مشاور امور بانوان وخانواده در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
*اولین جلسه ساماندهی واحدهای اقامتی فاقد مجوز در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.
محمودی-رئیس جمعیت هلال احمر سرخس، از اجرای طرح سلامت در روستاهای مرزی شهرستان خبر داد. به گزارش خراسان رضوی محمد رضایی گفت:طرح کاروان سلامت به مدت یک روز در روستاهای محروم شوراب علیا وسفلی در بخش مرزداران ودر فاصله 100 کیلومتری از شهر سرخس به مرحله اجرا در آمد.
* رئیس اداره محیط زیست از دستگیری صیادان پرندگان شکاری درمنطقه روستای چاله زرد سرخس خبر داد.
غضنفری/ مدیرجهادکشاورزی تربت حیدریه ازآغاز برداشت چغندرقند از سطح سه هزارو800هکتار مزارع این شهرستان خبرداد.
نوری/ اولین جشنواره آب با حضور اولیا و مربیان ، فرماندار و شماری از مسئولان بردسکن به صورت نمادین در آموزشگاه غیر دولتی مهرآرا برگزار و زنگ آب به صدا درآمد.
داورزنی/ فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از واژگونی خودروی سواری چری در این شهر خبر داد. سیدجمال معتمدالشریعتی به خبرنگارخراسان رضوی در داورزن گفت:صبح دیروز یک دستگاه خودروی سواری چری در کیلومتر 30 محور سبزوار داورزن، دچار سانحه و واژگون شد. وی گفت:این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشت .