چهره‌ها و خبرها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سبزوار:
تکمیل و نوسازی شبکه انتقال آب در سبزوار نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سبزوار گفت: تکمیل و نوسازی 150 کیلومتر شبکه انتقال آب در این شهرستان، نیازمند اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار است.به گزارش خراسان رضوی، حسین ریاضی  اظهار کرد: نواختن این زنگ در مدارس هشداری جدی درباره وضعیت کمبود آب به دانش آموزان و والدین است.  باصرفه جویی در مصرف آب نسل‌های آینده جامعه از این نعمت بهره‌مند‌می شوند.وی بابیان این که از ابتدای امسال تاکنون برای 92 هزار مشترک حدود 13 میلیون مترمکعب آب در سبزوار تولیدشده است، افزود: طی امسال میزان مصرف آب شرب به دلیل گرمای شدید تابستان و افزایش مشترکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد افزایش یافت.

 

رئیس اداره کار ورفاه اجتماعی بردسکن اعلام کرد:
اختصاص 7 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بردسکن

نوری- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: تسهیلات اشتغال شهرستان برای مشاغل خانگی و پشتیبان، به مبلغ هفت میلیارد و 300 میلیون ریال تخصیص یافت. اباذر میری در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری بردسکن که با حضور فرماندار و دیگر اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات کمیته امداد بردسکن تشکیل شد، اظهارکرد: از آن جا که هدف از اختصاص این تسهیلات ایجاد اشتغال وفرصت‌های شغلی خانگی و پشتیبان است، دستگاه‌های ذی ربط با معرفی افراد در قالب پشتیبان و مستقل پس از بازدید محل اجرای طرح ، فرد پشتیبان را به دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان معرفی کنند.

 

فرماندارگناباد:
 مدیران گناباد قوانین مربوط به معلولان را دور می زنند

صفری/ فرماندار گناباد گفت: برخی از مدیران در این شهرستان به دلایل شخصی قوانین مربوط به معلولان و نابینایان را در حوزه اجرا دور می زنند و به درستی اجرا نمی کنند. محمدعلی نبی پور در همایش گرامی داشت روز جهانی نابینایان (عصای سفید) افزود: اعمال سلایق شخصی در حوزه اجرای قوانین مربوط به معلولان، مشکلاتی را برای این قشر ایجاد کرده است که باید از هر گونه اعمال نظرهای شخصی در این بخش و اجرای قوانین پرهیز کرد. وی تاکید کرد: باید نگرش مدیران دستگاه های اجرایی گناباد به معلولان تغییر و با همگرایی همه بخش ها برای رفع مشکلات این قشر و نابینایان و کم بینایان برنامه جامعی تنظیم و اجرا کند.