اخبار

با گذشت 7 ماه از سال مطرح شد
انتقاد نماینده بردسکن از صفر بودن تخصیص اعتبارات به شهرستان ها
نوری- نماینده مردم بردسکن از صفر بودن تخصیص اعتبارات به شهرستان ها انتقاد کرد. دکتر بهروز بنیادی گفت: به رغم این که اعتبارات استانی و میزان اعتبارات هر شهرستان مشخص شده است ولی با گذشت هفت ماه از سال حتی یک ریال اعتبار به شهرستان ها تخصیص پیدا نکرده است. وی افزود: امروز مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند و هیچ کسی نمی تواند آن را کتمان کند و با صفر بودن تخصیص اعتبارات، تمامی پروژه های عمرانی در شهرستان ها متوقف شده است و صاحبان سرمایه هیچ رغبتی به سرمایه گذاری ندارند.
فرماندار بردسکن خبرداد:
موافقت وزیر تعاون با ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی در بردسکن

 فرماندار بردسکن از موافقت وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی دراین شهرستان خبرداد. مهندس برات علی نیا در جلسه شورای اداری این شهرستان به سفر اخیر ربیعی وزیر تعاون به این شهرستان اشاره کرد و گفت: دراین سفر وی با احداث درمانگاه تامین اجتماعی برای بردسکن موافقت کرد و این مهم از سال 97 دارای ردیف اعتباری خواهد شد. رئیس شورای اداری بردسکن همچنین به سفر استاندار خراسان رضوی و شرکت وی در کارگروه اقتصاد مقاومتی بردسکن اشاره کرد و افزود: در این سفر استاندار با احداث پست دوم 132 کیلو ولت در بخش انابد موافقت کرد و دراین باره دستورات لازم را به دستگاه های ذی ربط داد که با راه اندازی این مهم 35 مگاوات به برق تولیدی شهرستان افزوده می شود و مشکل برق مورد نیاز معادن منطقه تامین خواهد شد. علی نیا به سفر خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی طی 20 روز گذشته اشاره کرد و گفت: دراین سفر وی با اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار برای احداث باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد موافقت کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی:
 سامان‌دهی مقبره بکتاش ولی نیشابور در دستور کار قرار گرفته است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ساماندهی مقبره بکتاش ولی نیشابور در دستور کار قرار گرفته است.به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی استان ،رهنما، در دیدار با رئیس دانشگاه نیشابور اظهار کرد:یکی از اهداف ما از ابتدا ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی بوده است.
او با اشاره به ثبت 1600اثر ثبتی در خراسان رضوی گفت: شناسایی و ثبت آثار ملموس و ناملموس به طور گسترده در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.