شهر و استان در شبکه‌های اجتماعی

  واکنش چهره های خراسانی به اظهارات ترامپ
هنرمندان و ورزشکاران و حتی سیاسیون خراسانی در مصاحبه ها یا صفحات شخصی خود به اظهارات ترامپ واکنش نشان دادند.حجت اشرف زاده، خواننده موسیقی تلفیقی گفت: ترامپ رئیس جمهوری آمریکا کوچکتر از آن است که به نام «خلیج همیشه فارس» دست اندازی کند.وی در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: خلیج فارس دارای پیشینه طولانی و محکم تاریخی است که با رفتار احمقانه یک فرد کوچک، تغییرپذیر نیست و نامی نیست که به این راحتی تغییر کند. ترامپ به قدری کند ذهن است که نمی داند با استفاده از این نام مجعول، خود را زیر سوال می برد و تحقیر می کند.خداداد عزیزی در مصاحبه با «آنا» در این باره گفت: نمی‌دانم چرا باید یک دیوانه بی سواد و پرمدعا رئیس جمهور کشور آمریکا شود. اکنون آمریکا از لحاظ آموزشی جزو کشورهای پیشرفته دنیاست. مردم آمریکا که به گورستان‌های کشورشان رفته‌اند، دیده‌اند روی سنگ قبر نظامیانی که در جنگ عراق و افغانستان کشته شده‌اند محل فوت را خلیج فارس «Persian Gulf» نوشته‌اند.برزو ارجمند هم با انتشار عکسی از خلیج همیشه فارس و مقایسه تاریخ آن با قدمت اندک آمریکا، اشتباه تاریخی رئیس جمهور این کشور را متذکر شد.


قاضی زاده هاشمی، وزیر فریمانی بهداشت در صفحه شخصی خود از اهمیت سلامت روان نوشت. در بخشی از یادداشت او آمده است:«اگر خواهان کاهش اختلالات روان و تبعات و آسیب‌های اجتماعی آن هستیم، باید به عوامل کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مانند فقر، بیکاری، تبعیض و شکاف اجتماعی در جامعه و آرامش و امنیت و شایسته سالاری در محیط کار توجهی جدی داشته باشیم. در این مسیر، تدوین برنامه‌های درازمدت در جهت اصلاح و تعدیل شرایط، برنامه‌های کوتاه‌مدت برای حمایت از گروه‌های در معرض آسیب و اطلاع‌رسانی مناسب، از مهم‌ترین اقداماتی هستند که باید با دقت و سرعت انجام شوند.»

 

رضا قوچان‌نژاد در مصاحبه‌ای با یک رسانه هلندی به نزدن گل برای تیم هیرنوین همانند فصل گذشته فوتبال این کشور اشاره کرد.سایت اف‌سی آپدیت نوشت: رضا قوچان‌نژاد در فصل گذشته اردویژه هلند 19 گل به ثمر رساند اما در 8 هفته فصل جاری این رقابت‌ها فقط  دو گل زده است. مهاجم ایرانی تیم هیرنوین در این باره گفت: هیرنوین فراتر از نام من است. همیشه بیشترین تلاشم را می‌کنم. حرف بیشتری نمی‌توانم در این‌باره بگویم.گوچی درباره غیبت مشهود آربر زنلی، مهاجم کوزوویی هیرنوین به دلیل مصدومیت هم اظهار کرد: البته که نقش مهمی در تیم هیرنوین دارد و ما هم یک بازیکن مهم پایه‌ای را از دست دادیم که روی کارمان تاثیر می‌گذارد. حیف که آربر نیست اما می‌توانیم با دیگر بازیکنانی که در اختیار داریم کارمان را پیش‌ ببریم.